Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Hoi Berezoetski,

Ik las je bericht over het huis van de clown.
Is dit je Facebook? https://www.facebook.com/thomas.deroode.7?ref=br_rs
Zo niet wil je me dan de link sturen?

Alvast bedankt

De nieuwe gebruiker Daanioholladio
Laatst gewijzigd door Daanioholladio op 09 jan 2015, 07:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Hallo, ik ben op zoek naar buren met een brandslang. Heb al bij diverse buren gezocht maar helaas.
Zou iemand mij toe willen voegen zodat ik de missie kan afronden.
Op FB ben ik te vinden onder John.d.Beijer

Btw. Ik speel dagelijks en heb diverse attributen klaar staan.

Spiegel (op meerder plaatsen), Schildersezel, brandslang (op meerdere plaatsen), krijtbord, filmcamera, veiling podium, telescoop en gitaar.
Laatst gewijzigd door Witchcraft op 09 jan 2015, 10:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Dpedrosa schreef:
Dpedrosa schreef:Hallo, ook ik ben op zoek naar buren voor Sims freeplay. :D wie o wie wil mijn buur zijn. Mijn naam is Regenboog1972 in gamecenter. Ik ben benieuwd.
Heb je toegevoegd!
Dpedrosa schreef:
Dpedrosa schreef:Hallo, ook ik ben op zoek naar buren voor Sims freeplay. :D wie o wie wil mijn buur zijn. Mijn naam is Regenboog1972 in gamecenter. Ik ben benieuwd.
ik heb je als het goed is een verzoek gestuurd :)
Als het goed is heb ik wat mensen een verzoek verstuurd via game center :) Ik heb een huisje met daarin een veiling podium, een brandslang, een telescoop, en een spiegel. Speel het nog niet zo heel erg lang, dus ben nog opzoek naar vrienden via game center, mijn naam is daar 3sme
groetjes esme
Ik zoek nieuwe buren, voeg me toe als je wilt, mijn naam op gamecenter is: EsraBosx

Ik zoek ook nog schilders ezel zodat ik kan schilderen bij de buren, wie heeft er 1?
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 186