Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Oh, dat wordt lastig, want dat heb ik zelf niet.

Is het wel gelukt om een uitnodiging te versturen met iMessage of lukt dat ook niet?
Ik neem aan dat de degene die je uitnodigt, je eerst zal moeten accepteren voordat je elkaar in de partyboot kan zien.
Nu ik nog eens wat verder ben gaan lezen op internet, lijkt het er toch op dat imessage niet werkt in combinatie met de Sims FreePlay om buren toe te voegen. De spelmakers Firemonkeys zouden hiervoor ondersteuning moeten inbouwen, maar zover ik heb kunnen vinden is dat niet gebeurd.

Dat betekent dat voor IOS 10 en hoger, alleen nog Facebook over blijft.
Misschien kun je toch overwegen een Facebookpagina aan te maken. Als je beneden 16 jaar bent, wil je misschien wel eerst toestemming van je ouders vragen.
Zover ik weet maar IOS heb ik geen ervaring mee werkt het alleen door spelers aan je gamecenter toe te voegen het kan heel goed zijn dat Facebook als enige over blijft wel zo handig anders kan je alleen buren met hetzelfde systeem toevoegen
  • 1
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 186