Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hallo, ik heb een gezin met een baby alleen heb ik de moeder en vader laten scheiden omdat ik wou dat de moeder met de baby bij een andere sim ging wonen. Ik heb de vader naar een ander huis gedaan en toen heb ik perongeluk alleen de moeder naar bij die sim laten wonen en nu woont mijn baby alleen weet iemand hoe ik de baby nog bij de moeder kan later wonen?

Advertentie

Hallo allemaal, ik speel de Sims Freeplay nu een tijdje en ik wil graag buren! Ik speel via gamecenter en mijn naam van gamecenter is Ilse103. Ik heb naast werklocaties ook het buurtcentrum, deer spring falls, het restaurant, zwembad, wedstrijdcentrum, de stallen op het eiland, ik heb ook een pup, een kitten en een hond+frisbee. Iemand die mijn buur wil zijn?
Hey ik heb me aangemeld op Sims FreePlay bij fb en toen had ik veel vrienden waar ik naartoe kon gaan en nu zijn we dag verder en nu kan ik niet meer naar iemand anders wereld gaan
Help me aub
Thnx
Vergelijkbare onderwerpen Statistieken Laatste bericht
Sims zit vast bij de buren
door Gitje1304 06 feb 2017, 12:31 De Sims Freeplay Algemeen
2 Reacties
759 Bekeken
door Nefje
06 feb 2017, 22:23
Album van Jan Sims luisteren bij de buren.
1, 2 door SunshineKim 05 maart 2017, 22:19 De Sims Freeplay Algemeen
10 Reacties
1766 Bekeken
door Galdor
27 maart 2017, 07:52
KLAAR MET THE SIMS FREEPLAY
door xveertjeschipper 21 dec 2016, 20:30 De Sims Freeplay Algemeen
6 Reacties
1754 Bekeken
door SimKennee
23 dec 2016, 12:39

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten