Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Hoi allemaal ik zit nu al weken vast op de sociale taak ga schoilderen oefenen bij je buren ik snap niet hoe dat moet ik kan geen schildersezel vinden en kan ook geen buren toevoegen wie helpt me :?
Susanne » 29 jun 2017, 21:48 schreef:Hoi allemaal ik zit nu al weken vast op de sociale taak ga schoilderen oefenen bij je buren ik snap niet hoe dat moet ik kan geen schildersezel vinden en kan ook geen buren toevoegen wie helpt me :?
Om buren toe te kunnen voegen moet je vrienden worden met mede simmers via facebook.
Die komen dan vanzelf in je partyboot te staan.
Geluk1956 » 20 jun 2017, 19:21 schreef:Hallo
Ik ben in het kort al mijn buren kwijtgeraakt, en probeer nu nieuwe buren te krijgen.
Is er iemand die mij verder kan helpen, met vriendelijke dank.

Geluk1956
Het beste kan je in facebook zoeken op de term simsfreeplay en dan voor groepen kiezen dan vindje groepen met mede Freeplayers.
Ik moet in een sociale taak mijn sim naar een huis van één van mijj buren sturen, en daar een modestudio zoeken en mode ontwerpen. Maar ik heb alleen maar 1 buur namelijk die wat je in het begin krijgt. En ik weet niet hoe ik buren kan toevoegen.
Ik heb ios 10.3.2 (apple) en daar heb je de gamecenter app niet meer! Dus ik heb geen idee hoe ik vrienden kan toevoegen..
kan iemand helpen? :(
Susanne » 29 jun 2017, 20:48 schreef:Hoi allemaal ik zit nu al weken vast op de sociale taak ga schoilderen oefenen bij je buren ik snap niet hoe dat moet ik kan geen schildersezel vinden en kan ook geen buren toevoegen wie helpt me :?
Je moet naar een andere simstad gaan en daar een schildersezel zoeken, als je er een koopt dan werkt het niet. Maar je kunt ze vinden in de Dumpwinkel.
Ik heb in mijn simstad een schildersezel staan. Je kunt me toevoegen : aya.2706
:D
Galdor » 24 apr 2017, 22:53 schreef:
meafymyvo » 23 apr 2017, 14:08 schreef:Hey!

Even een vraagje...

Hoe moet ik buren toevoegen? Ik heb een Apple mobiel. Als ik via de PartyBoot vrienden wil toevoegen, dan kan ik dat alleen via Facebook doen. Ik heb de GameCenter app op een of andere manier niet op mijn telefoon staan.

Hulp gevraagd! :?
Het schijnt dat met ios 10 sims freeplay niet meer via het Gamecenter word ondersteund. Wellicht is het een bug of tijdelijk. Als je facebook gebruikt kan je ook buren worden met android spelers dus daarmee vergroot je opties om buren te vinden.

Hey,
Het ligt niet aan de Sims Freeplay dat je de gamecenter app niet meer hebt. Maar bij de nieuwe ios 10 heb je de gamecenter app niet meer. Apple heeft deze afgeschrapt, je kunt alleen via instellingen naar gamecenter gaan en je daar in/uit - loggen. Ik heb zelf ook apple, op de apple site stond dat je normaal in de game zelf via gamecenter vrienden kunt toevoegen. Maar dat is niet zo in de meeste games. Ik weer zelf ook niet hoe ik nu buren kan toevoegen, maar ik probeert het altijd met Facebook! :lol:
  • 1
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 146
  • 186