Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hallo,
Ik zoek ook nog buren.
Andröid

Beschik over:
modetafel.\,
brandslang
hond en frisbee,
filmcamera,
verrekijker.
modetafel.
voetbalveldje,
veiling lessenaar,
houtbewerkingstafel.


Mijn facebooknaam: jose weening

Advertentie

Hallo allemaal!

Jullie mogen mij toevoegen op Facebook als je nog buren zoeken! Eliza van de Riet.
https://m.facebook.com/kleine.stuiterbal?ref=bookmarks" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb nog niet zoveel want ik speel nog niet zo lang. Wat ik heb, staat in het "eerste" huis dat je bouwt, die met 3 verdiepingen.
Behalve de huisdieren want die krijg ik niet verhuisd, maar goed dat zie je aan de pootjes. ;)
Als je wat mist/nodig hebt, stuur even een Facebook berichtje en ik zal het in mijn huis zetten!
Nu een vraag aan de al wat langer spelende simmers, hoe doe je dat handig zo'n burenhuis? Want nu heb ik alles er maar een beetje achteloos in gekwakt omdat ik het allemaal niet zo goed nog weet. Vind het zelf bijvoorbeeld ook nog erg zoeken bij mijn buren. Kan dit simpeler/makkelijker? :D
Alvast bedankt!
Groetjes Eliza.
Ik ben nog niet zo heel lang aan het spelen en met 4 buren die niet echt spelen zijn sommige opdrachten lastig dus hierbij mij FB link https://www.facebook.com/Galdortelrunya" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb al wel een aantal nuttige objecten Ik moet ze alleen nog centraal in een wat hier burenhuis wordt genoemd plaatsen.

Telescoop
Filmcamera
Brandslang
Houtbewerking
Sneeuwpark
Voetbal veldje
Laatst gewijzigd door Galdor op 15 mar 2017, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Galdor » 11 maart 2017, 13:01 schreef:Ik ben nog niet zo heel lang aan het spelen en met 4 buren die niet echt spelen zijn sommige opdrachten lastig dus hierbij mij FB link https://www.facebook.com/Galdortelrunya" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb al wel een aantal nuttige objecten Ik moet ze alleen nog centraal in een wat hier burenhuis wordt genoemd plaatsen.
Ik heb je toegevoegd!
Mijn burenhuis is het eerste huis wat je bouwt als je begint met spelen! Als je iets mist mag je me een Facebook berichtje sturen!
Hallo,
Ik ben op zoek naar buren,
Ik ben niveau 18
En ben ook op zoek naar mensen met camera ik moet film maken bij buren maar heb niemand meer die speelt, en niemand heeft een camera.
Via Facebook is mijn naam meloentje_2
En via gamecenter meloentje_1
Hopelijk krijg ik veel buren bij.

Ik heb camera
Telescoop
Hond
Spiegel
Enz
Meloentje je facebook staat op slot kon niet op toevoegen klikken. Ik kwam op meloentje russisch terecht klopt dat?
Galdor » 15 maart 2017, 12:28 schreef:Meloentje je facebook staat op slot kon niet op toevoegen klikken. Ik kwam op meloentje russisch terecht klopt dat?
Galdor,
Probeer eens met Diederen Nadine
Ik ben van België.
Profile foto op mijn trouw
Man zoon nichtje en mezelf en ik heb rood hareb
charkeadrke » 18 maart 2017, 10:32 schreef:Ik zoek buren op het spel sims freeplay met een zwembad de rest maakt niet zoveel uit hoe voeg je buren toe :D
Als je op android speelt via facebook. Via aaifoon en aaipad kan het ook via gamecenter.
  • 1
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 186