Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Via facebook.
biancasmeets » 26 dec 2016, 10:15 schreef:Hallo allemaal

Ik speel via facebook. Voeg me maar toe.
Bianca spellen
https://www.facebook.com/bianca.visser.game" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb een burenhuis gemaakt (eerste huis)
In dat huis staat volgens mij alles wat jullie hier zoeken. Alle hobby' s en carriaire voorwerpen. Met kitten en pup. En de kitten en pup speelkleed.
Mocht je iets missen laat het me horen.

Ik ben ook bezig geweest met een kinderhuis. Midden tussen alle huizen. Hier staan veel spullen van baby tot tiener.

Mijn kat zit in het huis links van de partyboot.

Rechts van de partyboot.
Spookhuis
- met spookspullen
- en een hond met frisbee
Tovenaarshut.

Groetjes bianca
Hoi hoi, ik ben nog niet zo lang bezig dus het is nogal zoeken. We zijn al buren gelukkig! Heb je toevallig ook een brandweerpaal ergens? Ik kan deze niet vinden, sorry!

Sorry na lang zoeken weet ik hoe hij eruit ziet (blond). Ik heb hem gevonden! Bedankt in ieder geval ;-)
Sorry mijn burenhuis is verplaatst. Maar ik had het bericht vergeten aan te pasten.
Hier het aangepast bericht.

Ik speel via facebook. Voeg me maar toe.
Bianca spellen
https://www.facebook.com/bianca.visser.game" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb een burenhuis gemaakt. Staat naast de evenementenboot. Te herkennen aan de letters SP.
In dat huis staat volgens mij alles wat jullie hier zoeken. Alle hobby' s en carriaire voorwerpen. Met kitten en pup. En de kitten en pup speelkleed.
Ook een hond met frisbee en een kat.
In de kelder heb ik een spookkamer met bezeten spullen.
Mocht je iets missen laat het me horen.

Groetjes bianca

Ps de brandweerpaal is te vinden rechts voor het huis en dan de kelder in.
Je hoeft de app van facebook niet te hebben.
Maar bij de sims inloggen via facebook.
  • 1
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 186