Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Linda-SC » 10 jan 2016, 02:05 schreef:
loezzzje » 08 jan 2016, 23:51 schreef:^ Dan moet je achterklap lezen, dat is een tijdschrift die op tafel ligt.

Linda, waar heb jij die brandweerpaal? :)
De brandweerpaal vind je op het terrein met al de groentetuintjes maw. Net boven de brug
das een brandweerslang. ik heb een buur nodig die een brandweerpaal in zijn huis heeft :)
Linda-SC » 02 jan 2016, 09:31 schreef:Kan ik bij iemand drankjes brouwen of een veiling organiseren?
Bij mij vind je deze hobby's ook terug en vraag gerust als je iets mist.

Heb ook:
- veilingpodium
- ligstoel voor aan het zwembad
- BBQ
- voetbalveld
- toverspreuken
- ...
Ja bij mij. Facebook Leslie Walschot. Wel ff privébericht.
*Evel1en* » 14 jan 2016, 14:35 schreef:Ik moet voor mijn sociale taken een tafelvoetbaltoernooi doen, heeft iemand een tafelvoetbal?
Wil je me dan toevoegen via GameCenter?

Ik heb huizen met voetbal tafels , en wij zijn zelfs buren , in m'n huis naast de brug , wit met bruin dak staat het in de kelder , dit is een - alles huis. - daar staat ALLES wat je nodig hebt voor opdrachten , je moet alleen voor sommige dingen goed zoeken :D
Annet » 15 jan 2016, 16:16 schreef:
*Evel1en* » 14 jan 2016, 14:35 schreef:Ik moet voor mijn sociale taken een tafelvoetbaltoernooi doen, heeft iemand een tafelvoetbal?
Wil je me dan toevoegen via GameCenter?

Ik heb huizen met voetbal tafels , en wij zijn zelfs buren , in m'n huis naast de brug , wit met bruin dak staat het in de kelder , dit is een - alles huis. - daar staat ALLES wat je nodig hebt voor opdrachten , je moet alleen voor sommige dingen goed zoeken :D
Haha, sorry hoor! Bedankt zeg! Ik heb het gevonden! ;) :P
  • 1
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 186