Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Zoek jij ook buren voor De Sims FreePlay? Dit topic is bedoeld voor iedereen die graag nieuwe buren wil toevoegen. Je kan bijvoorbeeld ook in je berichtje melden of je zoekt naar buren die bijvoorbeeld het sneeuwpark, een zwembad of wat anders hebben en je kan natuurlijk ook vermelden welke dingen er zoal in jouw stad allemaal te vinden zijn die handig kunnen zijn voor het voltooien van opdrachten.

Voorbeeld:
- Sneeuwpark: ja/nee
- Gitaar: ja/nee
- Brandweerpaal: ja/nee
- Computer: ja/nee
- Spookvoorwerpen: ja/nee
- Hond + frisbee: ja/nee


Hopelijk kunnen we elkaar dan helpen met het volbrengen van opdrachten. :)

Afbeelding

Buren voor De Sims FreePlay overzicht

Android (via Facebook) Apple (via Gamecenter)
Windows phone (via Gamertag)
Zoek je nieuwe buren? Laat dan een berichtje achter met de naam of link naar jouw account.

Problemen met het toevoegen van buren
Als je geen buren ziet bij de partyboot controleer dan eerst of je in De Sims FreePlay bent aangemeld. Als je bent aangemeld en je ziet nog steeds geen buren, dan kan je deze tips van de makers van het spel proberen. Het verwijderen van De Sims FreePlay op Facebook heeft overigens geen invloed op je savegame. Je verwijdert enkel de koppeling van De Sims FreePlay aan jouw Facebook-account, dus je voortgang zal behouden blijven.

Als je bovenstaande stappen allemaal hebt uitgevoerd en je ziet nog steeds geen buren, dan kan je ze eventueel herhalen en nadat De Sims FreePlay opnieuw is gekoppeld het spel via Facebook "Naar mobiel verzenden". Dit werkt helaas alleen als je een telefoonnummer kan opgeven, dus voor veel tablets is dit helaas niet mogelijk. Deze oplossing werkt voor veel mensen. Mocht dit toch niet werken of heb je een tablet, dan kan je daarnaast controleren of je op je gsm of tablet een anti-virusprogramma hebt zoals bijvoorbeeld AVG of een ander (gratis) anti-virusprogramma. Een aantal anti-virusprogramma's schijnt een conflict te kunnen veroorzaken met het toevoegen van buren in De Sims FreePlay. Nadat mensen hun anti-virusprogramma's hadden verwijderd konden ze wel buren toevoegen.

Afbeelding

Advertentie

Ik zie dat Apple gebruikers vaak Game Center gebruiken om elkaar toe te voegen. Alleen is dat er niet voor Android. Je kan bij Android wel buren toevoegen als je met ze bevriend bent op Facebook. Als je naar de partyboot gaat zal je hun stad dan kunnen zien en bezoeken.

Mocht je geen FB-account hebben (of je persoonlijke account niet willen delen) dan kan je een nieuw account maken speciaal voor De Sims FreePlay. Het is volgens FB wel niet helemaal de bedoeling, maar als je op FB kijkt dan zie je veel mensen met bijvoorbeeld "Sims FreePlay" als naam.

Als je jouw FB-account hier post dan kan iedereen jou toevoegen. Als je het verzoek accepteert op FB dan ben je ook meteen buren in De Sims FreePlay en kan je elkaar bezoeken. Op dit account speel ik met De Sims FreePlay. Op dit moment heb ik overigens:
- Sneeuwpark
- Gitaar
- Computer
- Spookvoorwerpen
- Hond + frisbee
Opdracht: Ga veilen oefenen met behulp van een veiling podium van een van je buren.

Afbeelding
Hoe kan je deze opdracht voltooien: Het veiling podium kan je in de dumpwinkel kopen. Een van je buren moet vervolgens het veiling podium aanschaffen en in hun huis plaatsen zodat je via dit podium veilen kan oefenen (3 uren) en de opdracht kan volbrengen.
Op dit account speel ik met De Sims FreePlay.

Bij dit huis heb ik veel dingen staan die nodig zijn voor de sociale doelen zoals het veiling podium, de brandslang, telescoop en meer. Op de screens kan je zien wat bij welk huis is te vinden.
Afbeelding
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 186