Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Boven je eigen berichten vind je een knop met een tandwieltje en een pijltje. Als je daarop klikt dan krijg je meer opties waaronder een optie om je geplaatste bericht aan te passen. Om het forum overzichtelijk te houden vinden wij het fijn dat iedereen zijn/haar berichten bewerkt als ze nog wat willen toevoegen (en er zijn geen nieuwe berichten geplaatst).

Advertentie

Als je snel veel lp wilt verdienen kun je met een paar Sims tegelijk kaas op tomaat koken
Dat duurt maar 1 minuut. Als je dan je collectie vol hebt krijg je 5 lp.
Als je dat een paar keer doet heb je wel wat lp
Lotjee-simsie » 12 jan 2016, 08:41 schreef:Ik wil graag nog 1 LP verdienden, want dan kan ik me baby tot peuter maken heeft iemand een tip hoe ik dat zo snel mogelijk kan doen? ;)
Als je de hobbyvaardigheid van sim verhoogt naar niveau 6 ontvang je 1 LP, verder kun je d.m.v. hobby's ook LP verdienen. Een andere mogelijk is nog om de advertentiefilmpjes te bekijken, deze duren vaak maar 15 tot 30 seconden en je krijgt er per keer 1 LP, 1 SP, EP-punten of Simdollars mee.
Ik heb een tip hoe je snel geld kan verdienen. Ik heb het gevonden via Youtube en het werkt!! Als je een baby winkel hebt waar je baby spullen kan kopen dan zie je een witte stoel met zn paars diamantje ( weet even niet hoe dat paarse diamantje heet)

Als je dan op die witte kinderstoel klikt zie je dat het geen simdollars of levenspunten kost. Dus zoveel mogelijk die stoel aanklikken en kopen! en dan naar invetaris gaan en de stoelen weer verkopen. 1 stoel leverd 500simdollars op.

ps. als je op je sims wel van je zelf al van die paarse diamantjes hebt gaan die wel weg, 1 stoel kost 10 diamantjes. Maar zodra je geen paarse diamantjes hebt gaat er niks weg en kan je dus snel en makkelijk aan simoleons komen. :) + je stadswaarde word steeds hoger en krijg je als beloning ook lp's als je stadwaarde hoger word! :D

ik zal de link van youtube erbij zetten dat is misschien makkelijker.

https://m.youtube.com/watch?v=DO22lIFHT6w" onclick="window.open(this.href);return false;

Suc6!
Nefje » 29 apr 2014, 08:01 schreef:Over grondstoffen gesproken: ik heb nou al twee keer lavastenen en één keer windextract gekregen bij het Japanse optrekje (standaard woning die je kan bouwen). Zou je misschien in bepaalde huizen meer zeldzame grondstoffen krijgen dan normaal of was dit gewoon toeval. Er leven trouwens maar iets van 2/3 Sims en bij huizen met meer dan 8 Sims krijg ik al tijden niets of alleen pikhouweel enzo. Misschien heeft het iets met de waarde van de huizen te maken.
@nefje inderdaad bepaalde huizen bevatten een zeldzaam voorwerp
Zie website http://escribies.nl/2014/05/18/grondstoffen-verdienen/" onclick="window.open(this.href);return false;
@Nefje: De tip die je gaf om snel LP te kunnen verdienen et het koken, daarvoor heb je maar 1 broodrooster nodig, deze zet je op een aandacht, en dan anders om zodat hij neit gebruikt kan worden.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 16