Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
@ Diana83 Voordat ik de ruil doe met de piraat sla ik altijd eerst het spel op in de cloud. Dan download ik die op een tweede apparaat en doe ik de ruil op apparaat 1. Krijg ik geen nieuwe edelsteen, dan upload ik mijn spel op apparaat 2 en download ik die op apparaat 1 etc. Het kan soms meerdere pogingen kosten, maar uiteindelijk kan je een nieuwe edelsteen krijgen. Niettemin is de hobbyvoortgang met bepaalde nieuwe hobby's ontzettend traag. Ik heb bij de modejagen hobby het getest bij een buur die volgens mij het eeuwenoude godin monument gemaximaliseerd heeft en ik krijg wel meer bonus dan in mijn eigen stad, maar het ging nog steeds niet snel genoeg om het evenement binnen de tijd te halen zonder LP te gebruiken. Ik heb het uitgerekend en het was onmogelijk om niveau 6 binnen de tijd te bereiken ook al stuur je telkens netjes je Sim weg.

Advertentie

een andere manier om snel heel veel geld te verdienen als je pas net begonnen bent is door huizen te kopen en af te breken.
als je 3 huizen hebt dan kost een japans optrekje 31.500 om het als een 4de huis te bouwen. dit lijkt veel als je net begonnen bent maar wacht. als je alle spullen en de muren in het huis verkoopt krijg je ongeveer 60000. als je dit herhaalt kun je dus iedere keer 30000 verdienen. het 4de huis kost een uur om te bouwen
dus 30000 per uur,

even een waarschuwing. ik weet niet of dit relevant hieraan is. maar ik heb gemerkt dat mijn stadwaarde op "0" blijft staan ook al heb ik al 3 huizen en meerdere gebouwen.
ik weet niet zeker of dit hier iets meete maken heeft en wat ik er aan kan doen. maar als het alleen om het geld gaat krijg je zo heel veel
@Simsplayer2.0 Door hobbycollecties compleet te maken verdien je LP. Bij koken verdien je geloof ik 5 LP per collectie en bij de meeste andere hobby's 3 LP. De reden waarom de hobby koken wordt gekozen is omdat deze de kortste tijden heeft. Elke minuut heeft een Sim kans om een nieuwe medaille te verdienen waardoor je met veel Sims relatief snel een collectie compleet kan maken. Toch kan dit nog best lang duren omdat het een kwestie van geluk is. Verder moet wel minstens 1 Sim het hoogste niveau in de hobby hebben behaald anders kan je de collectie niet compleet maken.

Je krijgt ook nog 1 LP als een Sim het hoogste niveau in een hobby bereikt (dit duurt erg lang, maar het is een leuke extra). Daarna kan je ze heel even een andere hobby laten doen zodat je daarna weer opnieuw kan sparen voor de 'promotiebeloningen' voor het behalen van een hoger hobbyniveau.
Zou je je berichten willen bewerken als je nog iets wil toevoegen?

Om je vraag te beantwoorden: je verdient alleen LP als je de hele collectie compleet maakt. Dit is dus niet een reeks van 3, maar ik geloof een stuk of 18 medailles bij koken. De eerste keer dat je de collectie compleet maakt verdien je overigens de snijplank en daarna verdien je voor elke complete collectie LP.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 16