Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Liselot06 » 30 jul 2017, 09:32 schreef:Ik snap niet hoe je met de kookhobby LP kunt verdienen. Ik heb alle 6 de setten compleet en een aantal keer promotie gemaakt. Maar ik krijg geen LP? Doe ik iets fout?
De eerste keer dat je de hele collectie compleet hebt krijg je snijplanken, daarna moet op resetten klikken en kan je gaan koken voor LP.
Misschien dat veel spelers dit al weten, maar ik pas sinds kort.

Als je bijvoorbeeld dingen vrijspeelt, zoals met Simstadmarkt of een Evenement, dan krijg je die spullen in je inventaris.
Als je het dan wil verkopen en je plaats het in een huis om gelijk het kopje verkopen te tikken dan is het niks waard.
Maar als je het eerst in het huis plaats en dan op het verkopen kopje tikt,krijg je er geld voor.
Dat is mooi meegenomen als je geld nodig hebt!

Hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel!
Geen idee of het gedeeld mag worden, maar aangezien de verandaglitch niet meer werkte en ik dit vooral gebruikte om mijn levensbollen te dupliceren ben ik op zoek gegaan naar een andere. Na lang zoeken inmiddels weer een andere levensbollen vermenigvuldiger gevonden. En hij werkt bij mij op android en iphone. Echt super makkelijk en je krijgt voor 1 levensbol 56.356 terug. Het is alleen wel zo dat je niet te veel levensbollen van dat soort al moet hebben.

dit is de link: https://www.youtube.com/watch?v=VXnq-hmSR6k" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb zelf alles wat ik toch niet meer nodig heb verkocht en ik maak van alle huizen een lege kavel, ik laat alleen een wasbak, een wc en een bed staan voorals ze aan hun huis gebonden zijn. Verder laat ik alle sims in 1 huis alle missies doen en hun behoeftes aanvullen. Dan krijg ik veel geld! :)
De voorgaande tip zou ik nieuwe spelers willen aanbevelen bouw niet meteen grote villa's houd het klein. De noodzakelijke dingen een Toilet een bed een wasbak en een koelkast, daarmee kan je bijna alle levensbehoeften op peilhouden.
Zeker nu voorgaande diverse updates de manieren om snel geld te verdienen teniet hebben gedaan is de beste methode zuinig te zijn. En onthoud hoe meer algemene gebouwen en eigen panden je hebt, hoe hoger je stadswaarde hoe duurder het volgende gebouw is.

Dus ben je dit jaar pas begonnen WEES ZUINIG!!!
Als je een aantal missies binnen de tijd haalt verdIen je kant en klare mooie wonigen waarvan bijna altijd 1 gratis is, deze kan je dan eventueel aanpassen naar je eigen wensen, maar dat zou ik dan pas doen als je lvl 55 hebt bereikt en de levensdromen missie klaar hebt. Tegen die tijd zou je wel wat kapitaal moeten hebben zodat je wat meer aan stads ontwikkeling kan doen.
Hallo, ik heb een wekelijkse missie. Er staat: kies een Sim, vervul alle behoeften en zorg dat je sims geïnspireerd raakt. Ik heb alle behoeften vervuld en toen de zingende zalm geprobeerd. Toen heb ik nog een cocktail gedronken, maar het werkt niet om geïnspireerd te raken. Ik ben bang om de 5 Lp voor de cupcake uit te geven, want misschien werkt het niet. Heeft er iemand tips? Alvast bedankt
Amélie
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16