Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik ben inmiddels level 41 doordat ik gewoon op al mijn kavels kelders heb geplaatst!Levelen gaat super snel daardoor!! Kost wat maargoed lekker de levensbollen verkopen :p die veranda glitch is super :D

Advertentie

Coen849 » 29 sep 2016, 02:22 schreef:Ik ben inmiddels level 41 doordat ik gewoon op al mijn kavels kelders heb geplaatst!Levelen gaat super snel daardoor!! Kost wat maargoed lekker de levensbollen verkopen :p die veranda glitch is super :D

Kelder plaatsen over de volledige kavel, dan de helft eraf halen (moet je ook voor betalen) dan de helft er weer bij doen etc! Je level gaat niet enkel snel omhoog OOK je stadswaarde schiet omhoog! De helft van de kelder verminderen zorgt NIET voor vermindering van je stadswaarde maar deze gaat ook juist omhoog! Ben nu inmiddels level 45 ff uurtje bezig geweest! Let wel: het kost wel veel geld maarja lang leve de veranda glitch :)
Met het zwembad werkt dit ook :)
Over de gehele kavel (ik raad je de 18x18 kavels aan) spreiden en dan verkopen.
Het "kopen" kost rond de 384.000 simleons, en bij verkoop krijg je er 10% van terug :)

Oh en over de kelder verkopen: dit kost GEEN geld, je krijgt het terug. Dit is geloof ik ook 10%.
adriennn » 29 sep 2016, 19:41 schreef:Met het zwembad werkt dit ook :)
Over de gehele kavel (ik raad je de 18x18 kavels aan) spreiden en dan verkopen.
Het "kopen" kost rond de 384.000 simleons, en bij verkoop krijg je er 10% van terug :)

Oh en over de kelder verkopen: dit kost GEEN geld, je krijgt het terug. Dit is geloof ik ook 10%.

Je kan idd ook de ruimte helemaal verwijderen (verkopen) maar als je zoals ik aangaf de helft vermindert dan moet je er voor betalen, dan gaat het levelen sneller dan de ruimtes verwijderen(verkopen) plus je stadswaarde blijft omhoog schieten! Wel beetje jammer dat je vanaf 100miljoen geen bonus lp meer krijgt :(
Ohh wacht haha, ik snap m nu. Tja, dan is het geheel verkopen toch net iets goedkoper dan heen&weer schuiven met de muren. :P

Ik weet niet precies wat mijn stadswaarde is, maar ik heb al alles ontgrendeld.. Dus mocht mn stadswaarde omhoog gaan, dan is het door het verbouwen van huizen :P
Dit werkt alleen als je twee sims in je wereld hebt. Lees dit eerst helemaal voordat Je dit doet
Je moet een van de twee sims verwijderen maar het huis niet verwijderen
Als je die sim hebt verwijderd dan ga je naar het huis van die sim
Er zijn nu twee opties
Optie 1: je gaat naar de woonwinkel naar de categorie huis en verwijderd alle kamers hoeveel geld je krijgt ligt er aan hoe groot de kamer is alle spullen die in de kamer staan worden naar de inventaris geplaatst je kunt er zelf voor kiezen of je de planten en bomen verwijderd of dat je ze in inventaris plaatst
Optie 2: je verkoopt alles of je plaats sommige dingen in je inventaris.
Als je dit hebt gedaan sloop je het huis dit kan door naar de stadskaart te gaan en op het sim tekentje te drukken deze is nu groen Swype naar rechts en je er staan huis slopen als je dat hebt gedaan druk je op het tekentje om een nieuw huis te bouwen dan zie je bij een gemeubileerd stadsappartement dat die gratis is bouw deze en doe dan weer wat hier boven staat. Doe dit net zolang totdat je genoeg geld hebt. Ik heb dit niet zelf ontdekt maar een vriendin van mij
Je hebt een gootsteen nodig om de interactie van het opruimen door te zetten.
Ik kan me gruwelijk vergissen, maar ik kon geen gootsteen (zoals je ze onder het kopje 'aanrechten' in de bouwcatalogus vindt) zien op je screenshots. Kan dat kloppen?
Een gootsteen is wel handig inderdaad. Ook annuleer ik altijd de interactie net nadat ze het bord hebben opgepakt. Het bord zal dan meteen verdwijnen. Dat scheelt de tijd dat ze naar de gootsteen lopen en het bord afwassen. Maar met heel veel borden blijft het veel werk. Persoonlijk zou ik dan ook alleen koken op speciale kavels die je voor de rest leeg houdt aangezien het spel traag kan worden van zoveel borden.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 16