Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Julia » 22 maart 2015, 12:17 schreef:Sommige mensen hebben een 'petfarm' waar je heel makkelijk geld en LP's kunt verdienen. Op Facebook kun je bijvoorbeeld Sarah Petfarm toevoegen, zij heeft 165 robotkatten. Elke kat graaft per keer tussen de 8 en 150 simdollars op of een LP.

Dankzij haar heb ik nu zo'n 500 lp's verdiend binnen een paar dagen, door elke dag een tijdje in haar petfarm rond te brengen, bijvoorbeeld tijdens het tv kijken. Ik heb niet precies bijgehouden hoe snel het gaat, maar ik denk ongeveer 10 LP en 10000 simdollars per tien minuten.
Haii, i Loveee LP! Ik heb al gekekeken of ik haar toevallig kon toevoegen, maar ik kon d'r nii vinden... Kan je me even helpen??
De accounts van Sarah Petfarm zijn verwijderd. Ik weet ook niet precies waarom, maar ik merk dat je geen accounts meer kan vinden op Facebook als je zoekt op 'petfarm'. Er waren namelijk wel meer mensen met zo'n petfarm. Dus ik denk dat FB of EA ervoor gezorgd hebben dat die accounts zijn gesloten, maar zeker ben ik niet. EA heeft nooit een officiële mededeling gedaan over petfarms, dus ik neem aan dat je als buur hun buurt nog steeds mag bezoeken. Ik weet in ieder geval dat Ruby een petfarm heeft.
Ik weet niet of er ergens een onderwerp is gemaakt over grondstoffen voor het eiland, maar ik kreeg veel grondstoffen door de Philips Sonicare Wastafel die je gratis kreeg en door de prijzenkast te bewonderen in het buurtcentrum of zwemcentrum :)
Nefje » 31 maart 2014, 11:45 schreef:Verder hebben Ranibeestje en Mracel een aantal handige tips over tijdreizen gedeeld in dit topic: 30.000 Simdollars en 3 LP.... GRATIS!!! (zie het eerste bericht van Ranibeestje en dit bericht van Mracel voor uitleg en tips).
De tijdreis cheat werkt niet meer.
Ik moest eerst even kijken wat je precies bedoelde, maar het is inderdaad wel jammer dat je nu een XP-bonus krijgt als je Sims niveau 6 bereiken in koken en geen LP meer. Ik moet ook zeggen dat de hobbyvoortgang veel trager lijkt te gaan dan enkele maanden geleden, dus mijn Sims worden ook niet meer zo snel niveau 6. Wel zonde dat ze dan ook nog de LP-bonus hebben weggehaald. Blijkbaar vonden ze dat men de hobby te veel gebruikt om LP's te verzamelen. Ik vind het overigens nog steeds veel werk hoor. En doordat de collecties zo traag gaan was die LP-bonus wel fijn.
Nefje » 25 aug 2015, 10:49 schreef:Ik moest eerst even kijken wat je precies bedoelde, maar het is inderdaad wel jammer dat je nu een EP-bonus krijgt als je Sims niveau 6 bereiken in mode-ontwerpen en geen LP meer. Ik moet ook zeggen dat de hobbyvoortgang veel trager lijkt te gaan dan enkele maanden geleden, dus mijn Sims worden ook niet meer zo snel niveau 6. Wel zonde dat ze dan ook nog de LP-bonus hebben weggehaald. Blijkbaar vonden ze dat men de hobby te veel gebruikt om LP's te verzamelen. Ik vind het overigens nog steeds veel werk hoor. En doordat de collecties zo traag gaan was die LP-bonus wel fijn.
Ik heb vandaag de hobby koken vertooid en weer opnieuw beginnen te tik en krijg aks hij vol is gewoon weer 5 lp's en dit geld bij mij ook voor de catewalk deze heb ik van de week nog voltooid.
dus denk dat het een foutje is bij jullie.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 16