Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hoi,

Het is niet nodig om cupcakes te gebruiken en dus LP's te verbruiken om geïnspireerd te raken. Er zijn vele andere manieren die je niks kosten, zoals:
- je email checken
- een (pulp)boek lezen
- tv kijken
- muziek luisteren
enz.

Waar het om gaat is dat alle balken volledig gevuld worden. Als een balk erg leeg is, kan het soms net lijken of er geen vooruitgang geboekt is nadat je een actie gedaan hebt. Maar als je diezelfde actie een aantal keren herhaalt, zal de balk uiteindelijk toch helemaal gevuld worden.

Advertentie

ik heb een goede tip om snel geld te winnen..eerlijke manier

de 24 karaats wortel planten.. deze kost 2 lp.. duurt 5 uur om te planten en is 3300 sim dollaar waard als je sim volledig geinspireerd is.. de sim etende plant komt hier niet bij kijken dus geen worstelpartijen met sim etende planten. is je sim niet geinspireerd dan win je minder dan 3300 sim dollaar per plant.. ik denk dat je hiermee zelfs meer winst uit haalt dan met werken ;)
Laatst gewijzigd door chantalle op 18 jun 2018, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgens mij heb je weer een paar letters gewijzigd ;) .

Ik denk dat je het best je Sims kan laten werken, maar misschien zit ik er naast. Daarbij ga ik ervan uit dat je geen LP's wil gebruiken, anders zou de 24-karaat wortel (5 uur) wel wat meer geld opleveren.
De beste plant voor 's nachts lijken me de uien, die leveren in 7 uur tijd 1200 Simdollars op. Kosten: 137 Simdollars dus uiteindelijk hou je 1063 Simdollars over.
Met werken verdien je doorgaans wel meer dan 1063 Simdollars.

Ik heb daar nooit zo heel diep over nagedacht, maar ga er eigenlijk van uit dat de spelmakers het werken beter belonen, anders heb je daar niet veel aan.
Sim Plist » 18 jun 2018, 21:11 schreef:Volgens mij heb je weer een paar letters gewijzigd ;) .

Ik denk dat je het best je Sims kan laten werken, maar misschien zit ik er naast. Daarbij ga ik ervan uit dat je geen LP's wil gebruiken, anders zou de 24-karaat wortel (5 uur) wel wat meer geld opleveren.
De beste plant voor 's nachts lijken me de uien, die leveren in 7 uur tijd 1200 Simdollars op. Kosten: 137 Simdollars dus uiteindelijk hou je 1063 Simdollars over.
Met werken verdien je doorgaans wel meer dan 1063 Simdollars.

Ik heb daar nooit zo heel diep over nagedacht, maar ga er eigenlijk van uit dat de spelmakers het werken beter belonen, anders heb je daar niet veel aan.
oeps.. ja ik heb het inderdaad weer gewijzigd.. moet ik echt afleren :oops:
Een wijziging is trouwens niet erg, zolang het bijv. om taalfouten gaat of de opmaak van de tekst.

Maar als de essentie van het bericht gewijzigd wordt, kan het zijn dat anderen alléén de oude versie gelezen hebben en daar misschien zelfs een reactie op aan het schrijven zijn. Dat kan een rommelig gesprek opleveren, waar niemand meer iets van begrijpt.

Ook voor het toevoegen van een stuk tekst (zelfs een kleine verduidelijking) verdient het niet de voorkeur om een bericht te wijzigen, dan kan beter een nieuw bericht gemaakt worden. Anders loop je het risico dat iemand, die je oude versie gelezen heeft, die toevoeging over het hoofd ziet.
Sim Plist » 18 jun 2018, 21:45 schreef:Een wijziging is trouwens niet erg, zolang het bijv. om taalfouten gaat of de opmaak van de tekst.

Maar als de essentie van het bericht gewijzigd wordt, kan het zijn dat anderen alléén de oude versie gelezen hebben en daar misschien zelfs een reactie op aan het schrijven zijn. Dat kan een rommelig gesprek opleveren, waar niemand meer iets van begrijpt.

Ook voor het toevoegen van een stuk tekst (zelfs een kleine verduidelijking) verdient het niet de voorkeur om een bericht te wijzigen, dan kan beter een nieuw bericht gemaakt worden. Anders loop je het risico dat iemand, die je oude versie gelezen heeft, die toevoeging over het hoofd ziet.
sorry.. u heeft gelijk.. ik zal er beter op letten
Dat werken hangt heel erg van de baan af.
Wil je het realistisch doen heb je een brandweer nodig etc, maar je kan ook zeggen ik laat ze allemaal de best betaalde baan doen.
Dus het ligt ook nog eens aan je speelstijl.
Jana » 30 jun 2014, 12:40 schreef:Spokenjagen daar verdien je ook veel simdollars soms kan dit oplopen tot ong. 500 simdollars (bij nieuwe spoken) bij spoken die je al gevangen had loopt het op tot ong. 200 à 300 simdollars maar als je een middeleeuws kasteel koopt heb je heel veel spullen die spoken aantrekken!
Vanaf welk level kan dit?
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16