Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hallo Forum help team,
Ik ben Amy, ik ben pas level 9 maar heb de missie's daarvoor al gedaan. Maar er is een missie genaamd: Baby's geen bezwaar die zegt lees een tijdschrift... Ik weet niet waar ik die tijdschriften moet halen want in de boekenkast is het er niet. En hoe kun je heel snel geld verdienen?! :oops:

-Amy

N.b alvast bedankt

Advertentie

Afbeelding
De stapel tijdschriften kan je vinden in de woonwinkel/koopmodus bij het woonkamergedeelte. Je kan de stapel tijdschriften bijvoorbeeld op een bijzettafeltje leggen zodat je Sims de tijdschriften kunnen lezen.
Het is niet nodig om meerdere berichten kort na elkaar te plaatsen. Als je iets wilt toevoegen kan je jouw bericht bewerken.

Je moet een stapel tijdschriften aanschaffen (eerste item op de afbeelding). Het kan zo zijn dat de stapel tijdschriften niet helemaal vooraan staan, dus dan moet je even zoeken. Ze kosten 600 Simdollars en vervullen de behoeften plezier.
O heel erg bedankt , dat was een probleempje bij mij want het werkte opeens niet dus tja sry , mag ik nog meer vragen stellen? Zoals hoe kun je een roddelblad lezen bij je buren??
Volgens mij moet dan één van je buren een stapel tijdschriften hebben geplaatst. Vervolgens kan je daarop klikken om het roddelblad te lezen.
Hallo mij naam is ramona en ik had een vraagje
Ik ben op level 13 en doe nu de missie baby's geen bezwaar.
Nu moet ik via de stadstaat een kinderkamer en bedje kopen
Maar geen idee hoe dat moet.
Kan iemand mij helpen ik heb nog 23 uur..
Bedankt