Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Er is een kinderwinkel (moet je wel eerst hebben gebouwd) waar je onder meer babyspullen kan kopen. Deze winkel is vlakbij de brug:
Afbeelding

Afbeelding

Tegenwoordig kan je ook babyspullen in de koopmodus vinden. Onder de baby categorie kan je wiegjes vinden.

Advertentie

Nefje schreef:Volgens mij moet dan één van je buren een stapel tijdschriften hebben geplaatst. Vervolgens kan je daarop klikken om het roddelblad te lezen.
Wat moet je doen als je buren hun tijdschriften verkeerd heb liggen en je kan bij je Andere buren geen tijdschriften vinden?
Hallo, wat bedoel je? Kan je de volledige missie niet doen? Of is het iets anders?
zoësam schreef:Ik heb de missie binnen de tijd afgewerkt, maar kan de mobiel die je als beloning krijgt nergens vinden.
Waar zou die moeten staan?
Bij koopmodus staat hij bij de baby artikelen.
Jennifer schreef:
Nefje schreef:Volgens mij moet dan één van je buren een stapel tijdschriften hebben geplaatst. Vervolgens kan je daarop klikken om het roddelblad te lezen.
Wat moet je doen als je buren hun tijdschriften verkeerd heb liggen en je kan bij je Andere buren geen tijdschriften vinden?
Als je via Facebook speel zou je kunnen vragen via prive bericht of ze hem willen verplaatsen.
Hallo...

Ik ben nu net bezig met baby's geen bezwaar en ik moet dus zo een tijdschrift lezen... het probleem is alleen dat mijn sim het tijdschrift niet wil lezen :(
weet jij misschien hoe ik het wel kan doen :cry:
@ Kxm Heb je de stapel tijdschriften op een bijzettafel geplaatst in de juiste richting? Het kan zo zijn dat je Sims er niet bij kunnen. In dat geval kan terug de koopmodus ingaan en de stapel tijdschriften draaien totdat Sims er wel bij kunnen.