Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hallo allemaal,

Als ik een nieuwe Sim in een leeg huis wil toevoegen, krijg ik de melding dat dat niet kan omdat er al een nieuwe Sim aan mijn stad toegevoegd wordt. Alleen is dat dus niet zo?!?
Voor de zekerheid heb ik alle huizen al gecontroleerd op een "vergeten" wiegje, er is echt nergens een nieuwe sim in de maak. Maar nu kan ik dus geen nieuwe sims toevoegen.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit op kan lossen?
Alvast bedankt!

Advertentie

soms kan het ook aan het level liggen.. als u bijvoorbeeld level 19 bent mogen er maximaal 17 inwoners zijn.. en bij level 20 of vip 6 mogen het er 18 zijn. hoe hoger level hoe meer inwoners.. en vanaf vip 5 1 extra inwoner per huis.. en vip 6 een extra sim per stad..

hoop dat u hier wat aan heeft?
Dank je wel voor je reactie, maar helaas ligt het daar ook niet aan. Ik zit niet aan het maximum aantal sims, en er zijn er in de tussentijd ook nog 3 "doorgegaan".

Opnieuw installeren heeft ook niet geholpen, en vandaag ma een update heb ik nog steeds hetzelfde probleem :(
Misschien kun je eens proberen om eerst alle wiegjes in je inventaris te stoppen.
Zo nodig haal je daarna (om te beginnen) één wiegje terug.

Kijk eens of je dan wel een Sim kan toevoegen.
Fijn dat het gelukt is!

Ik vermoed dat je last van een bug hebt gehad, waardoor het spel dacht dat één van je wiegjes nog bezig was met een baby. Door de wiegjes in je inventaris te stoppen, is dit vermoedelijk gereset. Daar hoopte ik ook op.

Aangezien deze informatie in je opgeslagen bestand wordt onthouden, heeft herinstallatie geen effect gehad.