Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hoi allen,
Ik heb een vraagje: kan ik helemaal overnieuw beginnen qua levels en presentaties? En dat ik de missies overnieuw kan doen....

Advertentie

Ja dat kan maar zoals we wel eens eerder hebben uitgelegd raak je alles wat je met tijdelijke missies heb vrijgespeeld kwijt. Komen deze niet meer terug heb je dus pech. Komen ze wel terug zal je weer overnieuw moeten doen die keus is aan jou.
Ik denk dat niet zo verstandig. Want...zit nu in level 47 en heb heel wat gebouwen en vele Sims..Zal sws wel zonde zijn om alles overnieuw te doen he?? Miss..doe ik dat liever niet..Ben al heel erg ver namelijk.
Hoe kan je buren toevoegen op de Sims free play ??
Want ik heb een taak dat ik bij mijndirectie een hond een schaf moeten laten graven maar mijn buren hebben geen hond
Hoe kan je buren toevoegen op de Sims free play ??
Het handigste is om dit via Facebook te doen:
Nodig iemand, die dit spel ook speelt, uit via Facebook om je Facebook-vriend(in) te worden. Of plaats een oproep in het burentopic (heb je al gedaan, zie ik) en wacht tot je een uitnodiging krijgt (zet wel je Facebooknaam erbij). Zodra de uitnodiging geaccepteerd wordt en je vriend(inn)en bent geworden op Facebook, word je automatisch buur in dit spel.

Voorwaarde is wel dat je bij het installeren van het spel een leeftijd hebt opgegeven van minimaal 15 jaar. Zo niet, sla dan je voortgang op in de cloud en herinstalleer het spel met een leeftijd van 15 jaar of ouder. Geef tijdens de herinstallatie aan dat je de opgeslagen gegevens wil gebruiken, zodra daarom gevraagd wordt.
Maar bedankt mensen en ik denk dat ik toch maar niet overnieuw ga beginnen. Ben net zover en heb net heel veel Sims en ook heel wat gebouwen gemaakt en ik denk dat ik t zo maar laat mensen. Want..om gelijk overnieuw te gaan beginnen is niks en ook niet..met de missies. Ik ben net al heel ver..
hai sims spelers ik heb een vraagje over de freelance fotografie, want bij mij staat niet de fotografie baan alleen maar de: computer expert, electronic artist en de vechtende woorden banen. dus hoe kom ik aan de fotografie baan??
oh ja voor de duidelijkheid in de sims 4. :lol: alvast bedankt als iemand kan helpen :D