Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Mag ik even klagen? Wat zitten er een hoop fouten in de laatste update.

De Sims komen soms in hun ondergoed terug van het werk. Als ik dan een opdracht geef en deze annuleer, hebben ze plots weer kleren aan. Of ze moeten naar de kledingkast.

Als ik een Sim naar een kavel roep is het vaak zo dat de app helemaal afsluit.

Als ze klaar zijn met tuinieren, heeft een deel geen plantjes, ze staan dan gewoon voor een leeg veld waar ze even daarvoor nog zaten te tuinieren.

Ben ik de enige die dit heeft? Ik heb het ook pas sinds de laatste update.

Advertentie

Misschien helpt het om wat geheugenruimte vrij te maken (bijvoorbeeld foto's op je apparaat opslaan in de Cloud en daarna op je apparaat verwijderen).

Als dat niet helpt, dan zou je kunnen overwegen je voortgang op te slaan in de Cloud en een herinstallatie te doen. Misschien is er iets mis gegaan met updaten, wat nu foutjes veroorzaakt.

De alternatieven zijn:
- afwachten tot er een nieuwe update komt en hopen dat je problemen dan opgelost worden. Nadeel: kan een tijdje duren en eerlijk gezegd schat ik de kans op succes klein.
- Contact opnemen met Firemonkeys. Nadeel: kost veel tijd en je zal waarschijnlijk alsnog eerst mijn suggesties moeten doorlopen.
Ik heb er idd ook last van dat de game streeds zomaar afsluit! Of als ik mn sims fluit dat de game dan vastloopt. Heel vervelend! Dat met die kleding is altijd al een dingetje geweest, bij mij lopen ze heel vaal ineens in werkkleding... ik hoop dat t over is met de nieuwe update.. :roll:
Welke android of ios versies? En welke modellen apparaten, met elke update lijkt de app meer te eisen dus zullen oudere tablets het steeds lastiger krijgen.
Alle tips inmiddels geprobeerd, maar helaas dezelfde problemen. iOS is ook up to date met een iPad air2 dus valt ook mee. Ik heb het maar geaccepteerd. C’est la vie
Maar wel “fijn” dat anderen dit ook ervaren.
Het feit dat er meer spelers problemen ondervinden sinds de laatste update (hoewel het niet noodzakelijk allemaal dezelfde problemen en oorzaken hoeven te zijn), vergroot wel de kans dat er toch wat foutjes in de update zelf zitten en dus is er hoop dat dit in de toekomst gepatcht gaat worden.

Een van de sterke punten van dit spel vind ik, dat er zeer regelmatig uitbreidingen worden uitgebracht. Maar dat komt natuurlijk wel met een nadeel: je blijft bijna constant tegen "kinderziektes" aanlopen want er blijft weinig tijd voor de spelmakers om vooraf alles uitgebreid te testen.