Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hoi,
Ik ben nu bezig met de missie: terug naar de muur. De opdracht die ik nu krijg is “Laat je soms ‘het raadsel van een cartograaf’ onderzoeken voor de volgende aanwijzing.” (Dit is bij 46%). Ik weet niet precies hoe/waar ik dit moet doen. Kan iemand mij helpen??
Alvast bedankt!!

Advertentie

Dat klopt je krijgt overal waar je op moet tikken uitroep tekens te zien dus makkelijker kan bijna niet.
Ik zag nergens een uitroepteken dus ik wist niet precies waar ik moest klikken. Maar ik heb het uitroeptekens bij de toilethokjes inderdaad over het hoofd gezien... :mrgreen:

Bedankt voor jullie hulp!!
Sim Plist » 06 aug 2018, 11:41 schreef:Die zou voor 400 Simdollars in de woonkamer sectie te vinden moeten zijn.
Daar vond ik deze dank je ik had deze eerlijk gezegd bij de buitenmeubels verwacht door de term Strand.
Galdor » 07 aug 2018, 23:00 schreef:
Sim Plist » 06 aug 2018, 11:41 schreef:Die zou voor 400 Simdollars in de woonkamer sectie te vinden moeten zijn.
Daar vond ik deze dank je ik had deze eerlijk gezegd bij de buitenmeubels verwacht door de term Strand.
Ik moet deze opdracht ook doen, maar ik kan het echt niet vinden =(
Lastig, voor zover ik weet is dit toch de plek waar die zou moeten staan. Je hebt niet per ongeluk in de woonkamer sectie van je inventaris zitten zoeken in plaats van de "reguliere" woonkamer sectie in je woonwinkel?

Bij mij zijn meerdere koffietafels zichtbaar, zie afbeelding hier beneden:

Afbeelding