Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Halloo
Ik ben echt al lang op zoek naar een manier om een tweeling te krijgen in Sims Freeplay.
Kun je een tweeling krijgen op Sims Freeplay? Zo ja, hoe dan?
:)

Advertentie

Hoi,

Ik had er nog nooit van gehoord, maar na enig zoekwerk blijkt dat dit toch nog al eens is voorgekomen. Een baby kroop dan over de grond en een tweede lag in de wieg. De namen waren hetzelfde.

Hoewel het niet bekend is of dit bewust is ingebouwd (met een hele kleine kans dat dit gebeurt) of een glitch, vermoed ik toch het laatste en vrees ik voor je dat dit inmiddels aangepast is.

Uitgebreid heb ik niet gezocht dus ik kan er best naast zitten, maar de laatste meldingen van een tweeling die ik in de gauwigheid heb gevonden, dateren van 2014. Als er inderdaad sindsdien geen meldingen meer over zijn, ligt het voor de hand dat het inderdaad een glitch betrof die de programmeurs er in dat jaar uit gehaald hebben.

In dat geval rest je alleen nog om een tweeling "na te bootsen", door twee wiegjes te kopen en snel na elkaar twee baby's te maken, die je desgewenst kan proberen op elkaar te laten lijken door bij het aankleden zoveel mogelijk hetzelfde uiterlijk en (soort)gelijke kleding te kiezen.