Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Wat voor code kan ik hebben om nog meer Sims dollars,lp's en sp's te hebben? Kan iemand de code sturen?? Wil graag meer van die dingen hebben en ik ga t NIET met pinpas betalen,dat wilt me vader absoluut niet hebben....Weet iemand waar ik de code vandaan halen?? Miss een tip van iemand?? Ik wil graag meer van die dingen hebben

Grt,

frankieboy1992

Advertentie

Hoi,

Codes, bestaande uit cijfers/letters om meer Sim dollars, LP's en SP's te krijgen, bestaan niet. Dit spel bevat geen plek om zo'n codes in te voeren. Bovendien willen de makers van het spel ook niet dat er van zogeheten "cheats" gebruik gemaakt wordt.
Mocht je een website tegenkomen waar beweerd wordt dat ze wel zo'n codes hebben voor dit spel, dan zou ik het alvast niet vertrouwen en daar maar wegblijven. Grote kans dat je anders spyware of virussen oploopt.

Wel kunnen er programmeerfouten gemaakt zijn, waar je gebruik (misbruik) van kan maken (tenminste, zolang de programmeurs dat lek niet al weer gedicht hebben). Ook dat wordt door de spelmakers niet op prijs gesteld.

Zelf ben ik er absoluut geen voorstander van om van cheats gebruik (misbruik) te maken. Ja, misschien word je er snel rijk van en kun je alles snel kopen. Maar dat gaat denk ik snel vervelen. En het gevoel dat je het dan niet eerlijk bijeen verdiend hebt, vind ik ook niet erg bevredigend.

Op vragen hoe je via cheats snel rijk kan worden, kan en wil ik geen antwoord geven. Maar vragen hoe je op een slimme (maar eerlijke) manier sneller geld, LP's en SP's kan verdienen, zijn wat mij betreft altijd welkom. Een aantal tips hiervoor heb je eerder al gekregen, maar geef het gerust aan als je de indruk hebt dat het sneller zou moeten kunnen. Ik ben altijd bereid om mee te denken over verbeteringen.
En ik ben niet zo iemand,die vals speelt..dat is ook niet echt leuk he en ik dacht dat er een bepaalde codes bestonden? Maar...wat je ook zegt Sim Plist!! Eigenlijk geef ik je wel hierin gelijk in. Dat is ook een beetje zo en t is sws geen handige actie van me..srry!! Maar...dan heb ik nog iets:van de vorige berichten over de baby's enzo..daar wil ik ff nog op terug komen:ik heb besloten om met 4 baby's te spelen en de komende 6 Sims...worden allemaal bij mij volwassen,maar nu de vraag van mij:ik heb de peutermissie gedaan,maar hoe kan ik de 4 baby's in peuters veranderen? Moet je dat op een baby klikken en krijg je dan verjaardag vieren? voor een baby?
Er bestaan inderdaad geen codes en voor de rest is er de ongeschreven of mischien wel geschreven regel daar niet over te schrijven op dit forum. Er schijnen wel mogelijkheden voor onbeperkt simdollars lp en sp te bestaan, maar dat kan je zien als een vorm van diefstal en gebrek aan respect voor de makers van dit spel, plus je loopt de kans dat je geblokkeerd wordt dan kan je niet eens meer spelen.

De cheat codes of mods die jij bedoelt zijn er voor sims4 voor de pc.

Nu je andere vraag, op een bepaald moment in het spel moet je een keer een verjaardags taart bakken en krijg je ook een peutermissie dan komt deze vraag vanzelf aanbod het komt er inderdaad op neer dat je de verjaardag van je sim viert.
Zolang je nog niet de missie "levensdromen & nalatenschap" hebt gedaan (dan worden je Sims langzaamaan vanzelf ouder), zul je met verjaardagstaarten moeten werken om je Sims ouder te laten worden.

Ik las dat je de peutermissie al hebt gedaan:
Inderdaad, als je op een baby klikt die niet al ergens mee bezig is, krijg je de optie "verjaardag vieren" te zien waar je ook weer op kan klikken. Voor iedere verjaardag die je viert, heb je een verjaardagstaart nodig. Die zul je van te voren moeten bakken op een fornuis en dat duurt 1 dag en kost 5 LP's.

Zoals je ziet heb je best wel wat LP's nodig om een aantal baby's te laten opgroeien. Het is daarom belangrijk dat je van te voren goed nadenkt over hoeveel baby's, peuters, jonge Sims, en tieners je uiteindelijk wil hebben.
Een baby helemaal laten opgroeien tot volwassene heeft voor dit doel geen zin, dan kun je net zo goed meteen met een volwassene beginnen.

Zelf heb ik op dit moment 1 baby, 2 peuters, 2 jonge Sims en 2 tieners. Daar heb ik tot nu toe heel goed alle wekelijkse opdrachten, sociale taken en andere opdrachten mee kunnen doen. Verder heb ik nog 2 senioren en de rest (op dit moment 21) volwassenen. Maar iedereen speelt weer anders natuurlijk.

Je zou inderdaad eens kunnen beginnen met 4 baby's, waarbij je 3 ervan laat opgroeien tot peuter. 2 Peuters kun je daarna laten opgroeien tot jonge Sims en 1 jonge Sim laat je tenslotte opgroeien tot Tiener. Dan heb je er van elke leeftijdsgroep vast één. Als je later denkt dat je daar tekort aan hebt, kun je altijd nog overwegen om één of enkele nieuwe baby's te maken en te laten opgroeien.