Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik zat zo denken he: heb nu wel 28 Sims(24 volwassen Sims en 4 baby's),maar hoe moet ik die Sims verwijderen dan? Of hoeft ik ze niet te verwijderen? Zal ik gewoon doorspelen als ik de 34 Sims heb bereikt? Ik hoeft die Sims niet allemaal te verwijderen?

Advertentie

Je hoeft geen sim te verwijderen, inderdaad gewoon doorspelen want je hebt nog genoeg sims nodig om de gebouwen op het Noorder eiland te bouwen. Voor die gebouwen heb je levensbollen nodig, die verzamel je het snelst door met peuters te beginnen.

Dus gewoon doorgaan met wat je nu doet, als je sims verouderen verdwijnen ze vanzelf.
Ooh...ik dacht al Galdor,want ik had begrepen van de vorige berichten,dat ik m'n Sims kon verwijderen. Srry Galdor..dan heb ik denk ik jullie verkeerd begrepen..srry! Dan speel ik nog lekker ermee door...nogmaals heel erg bedankt. Oke...dan weet ik dat;)
Je had het niet verkeerd begrepen, hoor.

Inderdaad schreef ik dat je je Sims kan verwijderen en dat is ook zo. Maar wat ik bedoelde te zeggen, is dat je dit beter alleen in een noodgeval zou kunnen overwegen. Bijvoorbeeld als je een opdracht krijgt waarbij je meerdere baby's nodig hebt.
Het zou jammer zijn om volwassen Sims te gaan verwijderen die je al getraind hebt in hobby's en beroepen, alleen maar om snel een paar baby's te maken. En zoals Galdor aangeeft, heb je die volwassen Sims sowieso hard nodig, bijvoorbeeld voor die levensbollen. En als je graag levenspunten erbij wil hebben, hoef je ook niet per se baby's te hebben. Je kan je volwassen Sims bijvoorbeeld laten koken om levenspunten erbij te krijgen.

Ik ben het dus helemaal met Galdor eens, dat je beter gewoon kan doorspelen. Vroeg of laat krijg je wel de kans om een paar baby's bij te maken. Ik zou het niet gaan overhaasten.
Oke...dan weet ik dat:)en daar hebben jullie ook weer gelijk in en ik geef jullie ook gelijk...Nee dan ga ik t niet verwijderen,zonde van de Sims,wat jullie zegen...
Daar geef ik jullie ook echt gelijk in. Ook heb ik wat Sims in bepaalde beroepen gedaan oa:4x politieagent,4x medisch personeel,4x filmmaker,2x politicus,2x atleet,2x brandweerlid,2x makelaar en 2x muzikant. En wetenschapper en onderwijzer heb ik GEEN Sims voor. En...wat de Sims betref is:zoals jullie t weten heb ik 28 Sims he? 4 baby's en 24 volwassen Sims. Wat ik daarmee wil zeggen is:dat ik van jullie heb begrepen is dat er 34 Sims kunnen he? En...dan kan ik nog 6 Sims erbij maken. Want...hoe moet ik de wetenschapper en de onderwijzer doen dan? Als ik er maar 6 kan maken? Want...ik had t nog ff uitgerekend oa:6 Sims is dus 4 baby's erbij maken en nog 2 volwassen Sims
Dat probleem heeft iedereen: je kan niet alles tegelijk hebben. Daarvoor zijn er nu eenmaal te weinig Sims.

Je zal dus moeten kiezen wat je denkt dat het belangrijkste is. En misschien af en toe van beroep of hobby wisselen, als het zo uitkomt.
En als het niet te zeer ten koste gaat van de inkomsten, kun je natuurlijk ook best gewoon kiezen wat je het leukst vindt. Maar omdat je eerder schreef dat je vooral problemen had met de inkomsten, heb ik in mijn antwoorden ook vooral met je tekort aan inkomsten rekening gehouden.

Om het nog wat moeilijker te maken:
Het valt me op dat je helemaal geen peuters, jonge Sims, tieners en senioren hebt. Ik denk dat je die vroeg of laat ook wel voor opdrachten nodig gaat hebben. Maar goed, dat zie je dan wel weer. Zolang ze niet gevraagd worden in de opdrachten die je doet, zou ik het niet gaan overhaasten om die te maken.
Daar heb je wel een punt. Jaa dat is ook weer zo en miss is dat wel handig....want ik heb nu de baby's en wil ook verder met de missies enzo...En dat klopt wat je zegt Sim Plist:ik heb indd nog geen peuters,jonge Sims,tieners en senioren. Dat is ook zo..dan is handig om daar mee te beginnen he? Om de baby's in peuters te veranderen. Maar...als t nog 6 Sims hierna is en heb er nu 28(24 volwassen en 4 baby's)wat is t handigste...dat uuhm ik nog een gezin maak met 2 volwassene n en 2 baby's en nog 2 baby's bij de volwassen Sims doe,die ik al heb. Dan heb ik precies 34 Sims. Dat is eigenlijk wel slim van me. Want dan heb ik 8 baby's in totaal. Dat vind ik wel leuk spelen eigenlijk...
Ik zou het alleen niet forceren om de baby's te laten opgroeien. Net als Galdor al zei: gewoon doorspelen met wat je nu hebt. Je Sims verouderen vanzelf.
Als je een keer een opdracht of missie krijgt waarbij je ineens peuters, jonge Sims of tieners nodig hebt, kun je altijd kijken of het dan nog nodig is om iets te veranderen.

Het is inderdaad goed om na te denken wat je uiteindelijk op termijn wil bereiken.
8 baby's is wel leuk, maar je kan er dan maar maximaal 3 van gebruiken om inkomsten (in dit geval LP's) binnen te krijgen. Dat zou dus ten koste van je totale inkomsten gaan, want de andere 5 baby-Sims hebben dan niks te doen. Bovendien zou het dan moeilijker worden om opdrachten te halen, omdat je dan Sims van andere leeftijdsgroepen tekort komt.
Dan doe ik gewoon 6 volwassen Sims en dan kan ik wel de onderwijzer doen en wetenschapper en de andere beroepen ook meer...dan laat ik gewoon bij 24 volwassen Sims en 4 baby's,maar als er nog meer Sims komen,dan doe ik ALLEEN de 6 volwassen Sims goed? Lijkt mij wel een goed idee...maar kan is t ook slim om alvast de baby's op laten groeien,anders kunnen ze niet naar school he...Kan er dan nog 2 bij? Nee toch? Gewoon bij de 6 volwassen Sims blijven..dan heb ik er precies 34 Sims..later