Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hoi!

Sinds kort ben ik weer begonnen met Sims freeplay, na het jaren op een ander account te hebben gespeeld.
Eerst liep ik vast met koppelen van Facebook, maar dit is inmiddels gelukt. Voordat ik Facebook had gekoppeld kon ik de standaard buur bezoeken, maar nu heb ik buren (via Facebook), maar ik kan niemand bezoeken.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Advertentie

Hoi,

Waar precies heb je in- en uitgelogd in Facebook? Doe dit in eerste instantie in het spel zelf via het menu. Bij mij lost dit regelmatig het probleem op, vaak moet ik dit na een spelupdate weer opnieuw doen.
Als dat niet helpt, open dan een browser en probeer daar uit te loggen uit Facebook. Als je nog andere apparaten weet waar je ingelogd zou kunnen zijn, log daar dan ook uit. Bijvoorbeeld je Facebookapp. Log vervolgens uit in het spel zelf en daarna weer in.

Zorg er in elk geval voor dat je met de laatste update speelt.

Hoe actief zijn je buren? Als ze (nog) niet met de laatste update spelen, kunnen ze snel uit je lijst verdwijnen. Zelf ben ik niet meer zo aktief en als ik even vergeet te updaten, krijg ik al bericht van mijn buren dat ik niet meer zichtbaar ben. Dat kan dus heel snel gaan.
Als je twijfelt of het hieraan ligt, kun je me een uitnodiging sturen als je wil, Facebooknaam Sim Plist. Ik zou in elk geval zichtbaar moeten zijn op dit moment.

Een tijd geleden kon vrijwel niemand elkaar meer zien als buur, doordat Facebook plotseling een en ander strenger beveiligd had. Om zichtbaar te zijn voor je buur, diende je dan in de Facebookinstellingen een aanpassing te maken (weet zo gauw niet meer waar precies). Dat betekent dat als jij je buren niet kan zien, dat je buren wellicht deze aanpassing niet gemaakt hebben. Dat kan wel wat lastig zijn, want dan zou je al je buren die niet zichtbaar zijn moeten vragen om dit aan te passen. Beter om daarom eerst bovenstaande opties nog eens heel precies op te volgen en als dat niet werkt, testen met iemand die zeker zichtbaar zou moeten zijn.

Succes!