Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hoi, ik speel de Sims Freeplay al een hele tijd, maar nu ik hem opstart geeft hij opeens de melding 'Fout bij downloaden'. Daaronder staan twee opties. Ik kan kiezen voor opnieuw, waarbij hij de Sims opnieuw opstart en ik weer dezelfde melding krijg. En ik kan kiezen voor stoppen, waarbij hij de Sims afsluit. Als ik hem daarna weer opstart doet hij het weer. Mijn voortgang is opgeslagen in de cloud, dus opnieuw downloaden is een optie. Weten jullie nog iets beters of moet ik dat maar doen?

Advertentie

Ik heb hetzelfde probleem! Zie het topic 'problemen bij downloaden'!
Ik heb een melding gemaakt bij de technische ondersteuning. Ik wil niet ook zomaar mijn spel eraf gooien en weer opnieuw erop zetten met het risico dat het probleem in de cloud zit! Ik speel al 8 jaar,of misschien wel langer zelfs!
Ja hier nog 1 , zelfde melding en speel dit ook al een jaar of 8 en lang niet meer in de cloud gezet dus durf nu ook niet te verwijderen en opnieuw te installeren..ben zooo bang alles kwijt te raken, hopelijk wordt dit snel opgelost!!!
Ja, bij mij ook.
Op de Facebookpagina van The Sims Freeplay staan meer klachten. Ik begrijp dat er volop aan het probleem gewerkt wordt. We kunnen denk ik niet meer doen dan afwachten tot ze het probleem hebben opgelost.
Heeft iemand al een update of kan iemand er al weer in?
Ik heb nog niets gehoord op mijn klacht/vraag aan firemonkeys en ik kan ook nog steeds niet het spel in. Ik krijg nog steeds dezelfde melding.
Nee, het werkt nog niet.
Firemonkeys wordt waarschijnlijk overspoeld met klachten want vrijwel niemand kan het spel starten. Ze zullen daarom ook geen tijd hebben om iedereen persoonlijk te antwoorden.
Op de Facebookpagina van de Sims Freeplay (waar het vol staat met klachten) staat sinds gistermorgen dat er volop aan de problemen gewerkt wordt, dus ze zijn zeker op de hoogte.