Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hoi allen,

Ik heb een probleempje:

Uhm...zoals jullie t weten zat ik al in de eindlevel en was duss in lvl 55. Maar...1 of andere manier heb ik op een knopje gedrukt,waardoor ik alles kwijt was en was al heel erg ver(had ook bijna alles gebouwd,maar ook nog niet alles)en wil heel erg graag weer naar m'n oude lvl...hoe kan ik weer naar lvl 55 gaan en door met lvl 55?? Zou t heel erg leuk en fijn vinden,als t weer kon. Daar had ik ook echt alle 34 Sims en nu bijna niet meer zeg maar. Ik wil graag naar m'n eigen lvl. Ik hoor t wel ff van jullie.

Mvg

Frankieboy1992

Advertentie

Hoi,

Dat is wel heel erg balen zeg.

Was je echt alles kwijt (dus weer helemaal van voren af aan begonnen vanaf level 1) of was je alleen een gedeelte van je voortgang kwijtgeraakt?

Het probleem is, dat als je met een oudere versie begint te spelen (of zelfs helemaal opnieuw begint), het spel weer regelmatig automatisch in de Cloud wordt opgeslagen. Dit overschrijft dan hetgeen eerder in de Cloud was opgeslagen. Als daar dan nog je oorspronkelijke spel was opgeslagen, is die dus verloren gegaan :( .

Ik vraag me af welke knop dat geweest kan zijn, misschien via het menu (3 puntjes) en dan via opties een volledige reset van je spel gedaan(?).
Hoe dan ook, ik vrees dat er weinig meer aan te doen is. Of je moet toevallig recent een backup gemaakt hebben van je apparaat, dan zou je die nog terug kunnen zetten.

Je kan misschien voor de zekerheid nog even kijken in het menu (3 puntjes) en dan naar de Cloud (wolkje) of er een mogelijkheid is om het spel te downloaden (dus niet uploaden). Maar ik vrees dat die optie niet beschikbaar zal zijn (in dat geval niet aan te klikken en een grijze kleur).
Hoi..

Ja das indd heel erg balen.
Moest indd weer helemaal naar lvl 1 en Nee dat niet zeg maar.
Vlgs mij had ik t niet in de cloud opgeslagen en ja dat zal t wel zijn geweest.
Ik had per ongeluk op de knop game opnieuw spelen(zeg maar game opnieuw instellen, waardoor ik echt alles kwijt ben en alles opnieuw moest herbouwen en missies. Maar...kan m niet downloaden en stond alleen uploaden. Ik weet niet hoe je een back up maakt. Maar..Dit is wel heel erg zonde. Had echt 34 Sims, had bijna alles gebouwd, maar nog niet alles Is wel heel erg jammer en had dat nooit moeten doen. Uhm...Maar ik kan dus niet meer naar lvl 55? En...Ik speel t via Google en dan onthoud Google wel de spellen wat ik ooit speel toch?? Uhm...Is wel ff lastig zeg maar
Ja, dan vrees ik dat je alles kwijt bent :( . Het spel opnieuw instellen betekent inderdaad dat je helemaal van voren af aan begint. Balen!

Of Google automatisch backups maakt, weet ik niet 100% zeker, ik ben daar niet echt in thuis. Maar wat ik er in de gauwigheid over kan vinden, lijkt het erop dat je alleen handmatig naar de Google Cloud kan uploaden. Als je dat nooit gedaan hebt, zal de voortgang van het spel daar ook niet opgeslagen zijn.

Ik las op internet dat op ieder Google apparaat een Play Store-app staat. Het geen kwaad om daar eens in te zoeken. Ik kan je daar alleen niet bij helpen, want ik heb geen idee hoe zo'n app eruit ziet en wat de mogelijkheden zijn.

Anders vrees ik dat je maar even door de zure appel heen moet bijten en opnieuw moet beginnen. Dat kan trouwens ook best een leuke uitdaging zijn, misschien dat je met de kennis over het spel die je nu hebt, beter door de opdrachten komt.

In elk geval succes ermee!
Ja dat vrees ik ook en ja dat heb ik nu ook in de gaten. Tis indd balen!!
Oh oke,dan weet ik dat ook niet en dacht miss wist jij dat. Maar je weet t ook niet??
Dat weet ik niet echt meer en vlgs mij heb ik t niet in de cloud opgeslagen en das niet echt bepaald leuk en fijn.
Ja daar heb je wel een punt en dat kan indd een leuke uitdaging zijn. En ja das waar..dan kan ik gewoon lekker verder:)
Thnx dat je me hierin hebt geholpen en dan ga ik daarmee verder..
Ik heb zelf wel eens een tweede account aangemaakt en was daarmee een nieuw spel gestart. Dat was best leuk, alleen al om te zien of ik met de opgedane kennis / ervaringen nu beter en sneller door de opdrachten heen kon komen. Uiteindelijk speelde ik zelfs alleen nog maar met dat nieuwe account.
Totdat ik dat nieuwe account op de een of andere manier overschreef met mijn oude spel :o , ik begrijp nog steeds niet hoe dat kon. Dus toen ging ik maar weer verder met mijn oude account.

Hoe dan ook, opnieuw alles opbouwen kan best leuk zijn. Ik weet dat je in het verleden al eens overwoog opnieuw te beginnen (omdat je niet snel meer vooruit kwam). Ik denk dat je het best gaat bevallen, mij destijds in elk geval wel.

Sim ze nog!
Ooh oke en als je t zo bekijkt is t zo ook een beetje leuk en overnieuw beginnen was wel een stomme actie van me. Want ik was al in de eindlevel en had bijna alles(had ook weer niet alles en daar was ik ook mee bezig). Denk je dat ik weer naar lvl 55 kan komen?? En...Hopelijk kan dat weer een keer. Als ik miss m'n mobile na kan kijken en t voordeel van een Google of een FB account is dat je gewoon weer verder kan,waar je bent gebleven en Google en FB onthouden,zulke spellen ook he? En...das ook weer zo en nu kun je ook indd verder met missies etc. Maar...dat haal ik zo weer in hoor,als ik zie hoe snel de XP'S gaan...Dan haal ik de 55 sws. Had wel veel spijt,dat ik game opnieuw in heb gesteld en hopelijk maak ik de zelfde fout nooit meer. Ja daar heb je ook een punt en ook gelijk in..Kweet ook dat ik dat weleens zei en tis jammer,maar kan toch niet meer terug draaien. Tis gebeurt en dat was gewoon een hele domme en stomme fout van me. Maar thnx dat gaat zeker lukken en goed komen:)
Precies, en ieder nadeel heeft zijn voordeel. Opnieuw beginnen kan zeker leuk zijn en er zit toch weinig anders op.

Het kan geen kwaad om dingen uit te proberen, daar leer je alleen maar van. Maar als je in het spel de vraag krijgt of je het zeker weet, dan moet je altijd voorzichtig zijn, want dat betekent vaak dat je actie grote gevolgen heeft. Dus alleen met "ja" beantwoorden als je het ook echt zeker weet (en anders gewoon even vragen op het forum). Dan kan er nooit al te veel mis gaan.

Natuurlijk kom je wel weer tot level 55! Je hebt nu meer ervaring en kent het spel nu dus beter, waarschijnlijk gaat het daardoor sneller dan de vorige keer. Live evenementen worden meestal na verloop van tijd wel weer een keer herhaald, dus je krijgt uiteindelijk alles wel weer terug.
Ja das waar...indd ieder nadeel heeft z'n voordeel(zoals Johan Cruijff t altijd zei)Dat klopt..denk dat ik t toch niet meer terug kan draaien.
Gebeurd is gebeurd..Tis ook wel eigenlijk zonde van m'n energie,om daar druk over te maken he? En ja daar heb je wel een punt en ik had t indd niet moeten doen, denk dat ik te moe was of zo,dat ik helemaal overnieuw moest beginnen en voortaan zal ik erover nadenken en niet meer zomaar op JA drukken.. Want ik weet nu de consequenties. Zal ik zeker doen Sim Plist en als ik t indd niet meer weet,kom ik zker bij jullie op de lijn. Dat gaat wel goed komen:)maar net wat je zegt he?? lvl 55 kom ik sws en de missies en de andere activiteiten weet ik nu oa qua gebouwen laten bouwen,hobby's,huizen bouwen en nu is er een update geweest trouwens wat ik nooit had(bij de taken heb je nu ook andere taken dat je veel LP'S,SP'S,Simsdollars en nog vele andere beloningen wat je dan krijgt en ook bij die bushalte nog meer beloningen en nog veel meer. Ik speel The Sims Freeplay al heel erg lang, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt..Alleen maat beter. Maar thnx dat je me helpt:)

Grt,

Frankieboy1992