Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hoi allemaal,

Ik ben er weer en had ff een vraagje over t bushokje van Simstad:

Ben met die opdrachten bezig met oa Johnny Zest en ik krijg bepaalde opdrachten niet voor elkaar.

Van dag 3: Beoordeel t gebied
Evaluatietijd! Dit huis renoveert zich niet vanzelf! Laat je Sim bij een boom het gebied beoordelen. Maar waar moet ik mee?? Want had al bomen gekocht en verkocht en krijg dat niet voor elkaar.

Van dag 4: Brainstorm renovatie-ideeën(0/3):
Radicale renovaties! Laat 3 Sims bij een tafel met stoel in Zandduinen over renovatie brainstormen. 0/3 ideeën gebrainstormd. En..Dit krijg ik niet voor elkaar...Kunnen jullie me aub hiermee helpen? Alvast bedankt!


Grt,


Frankieboy1992

Advertentie

Hoi,

Ik ben zelf nog niet met die opdrachtenreeks begonnen (geen tijd genoeg om te spelen), maar dit is wat ik op internet vond:

Dag3:
Als het goed is zou het in elk geval met een esdoorn (3-sterren boom) moeten lukken. Dus als je die boom geplaatst hebt met een Sim erop klikken en dan zou die optie moeten kunnen kiezen. Maar ik neem aan dat de meeste andere bomen eigenlijk ook zouden moeten werken, dus geen idee waarom het bij jou niet lukt.

Dag 4:
Een eettafel met bijpassende stoelen zou moeten werken. Dus steeds met een Sim op zo'n stoel klikken, dan zou je die optie moeten kunnen aanklikken.

Hopelijk heb je er iets aan, want ik heb het zelf dus nog niet kunnen proberen. En anders is er hopelijk iemand anders die je kan helpen.

Succes!
hy lieve mensen
Ik ben op zoek naar mensen die me als buur willen hebben ik ben dus op zoek naar goede buuren om deze in dagelijkse doelen te kunnen voldoen dus wie heft interesse gr steffi