Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Vermoedelijk dien je de volledige collectie van een hobby één of meerdere keren te verzamelen, totdat je geen prijzen in natura meer aangeboden krijgt, maar alleen nog LP's.
Ik heb met die nieuwe Simdex een probleem waarvan ik me afvraag of meer daar last van hebben. Ik speel al jaren dus de meeste opdrachten waren al afgevinkt, maar een aantal dingen moeten overnieuw, zoals bijvoorbeeld bepaalde carrières en hobby's. Nu heb ik 1 hobby, die lk al had maar die opnieuw moest, maar die pakt ie dus niet! Het gaatmom aerobics, ik heb nu ondertussen al 2 sims die op het hoogste level zijn, maar in de simdex blijft ie staan alsof ik deze nog moet doen.
Iemand anders ook dit probleem?
Enig idee wat er hier gedaan moet worden om hem wel te krijgen?
De bijbehorende quest kan ik natuurlijk niet meer doen, die heb ik tijden geleden al gedaan!

Ps ik had hier een nieuw onderwerp voor gemaakt, maar zie nu datver al een simdex onderdeel stond! Ik hoop die andere te kunnen verwijderen, maar weet niet zeker hoe ik dat moet doen