Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Elizaa2016 » 02 jul 2021, 14:36 schreef:Ja is te hopen dat ze er wat aan doen, zie een hoop klachten online.
Ik ben ook al een paar dagen mijn buren ineens kwijt! :(

Ja het spelen moet geen moeten worden, maar als je het ia een omweg kan spelen als je zin hebt is dat wel fijn natuurlijk!
Nou het is na die fix een tijd goed gegaan! Nu gaat het weer mis! Had net bijna een 4 uurs opdracht af en weer gecrasht en alle actie geannuleerd! Hoop dat het nu eenmalig is, of snel wordt opgelost!
Ik was laatst ook weer al mijn buren kwijt, maar dat was weer opgelost nadat ik de facebook link had verbroken en weer opnieuw had ingelogd!

Advertentie

Elizaa2016 schreef:Ik ben ook al een paar dagen mijn buren ineens kwijt!
Ik zie je ook niet meer in mijn burenlijst ertussen staan.
Misschien kun je proberen om via het menu in het spel (3 puntjes en dan het slotje) bij Facebook uit te loggen en daarna weer opnieuw in te loggen.
Pff, word er weer uitgeknikkerd, weer alles kwijt.
Word er moedelooes van.

Ik ga dat proberen met het uitloggen, bedankt.
Elizaa2016 » 04 jul 2021, 07:16 schreef:Pff, word er weer uitgeknikkerd, weer alles kwijt.
Word er moedelooes van.

Ja het is idd heel vervelend! Ik merkte dat het vooral gebeurd als ik met meerdere sims in sim springs een opdracht moet uitvoeren en dan in twee huizen tegelijk bezig ben (als je meer dan 10 sims nodig hebt). Is dat bij jou ook zo?

Ik ga dat proberen met het uitloggen, bedankt.
Bij mij werkt dat meestal! Ik zie je trouwens ook niet meer in mijn burenlijst staan!
O, ik zie dat mijn eerste deel van mijn commentaar in het grijze vlak staat!
Hoe is jou ervaring Elizaa2016, met die opdrachten en het crashen bedoel ik!
MasjaD » 04 jul 2021, 09:59 schreef:O, ik zie dat mijn eerste deel van mijn commentaar in het grijze vlak staat!
Hoe is jou ervaring Elizaa2016, met die opdrachten en het crashen bedoel ik!
Bij mij crasht het spel ook na een opdracht met veel Sims.
En de opdracht is dan niet gelukt.

Buren zijn weer terug na uit en inloggen!
Elizaa2016 schreef:Buren zijn weer terug na uit en inloggen!
Mooi, je staat ook weer bij mij in de lijst ertussen!

Wel balen dat het spel blijft crashen.
Ik heb inmiddels mijn spel overgezet naar mijn PC, heb nu geen last meer van crashende advertenties. Bovendien veel meer buren erbij, heb er nu 69 i.p.v. 19.
Nadeel is wel dat ik niet mobiel ben met mijn PC, de besturing iets minder handig is en alles wat traag loopt, maar daar valt mee te leven.

Zo te zien kan ik dat event starten wanneer ik wil, via het stadsscherm. Zal daar dus maar even mee wachten :)
Sim Plist » 04 jul 2021, 20:42 schreef:
Elizaa2016 schreef:Buren zijn weer terug na uit en inloggen!
Mooi, je staat ook weer bij mij in de lijst ertussen!

Wel balen dat het spel blijft crashen.
Ik heb inmiddels mijn spel overgezet naar mijn PC, heb nu geen last meer van crashende advertenties. Bovendien veel meer buren erbij, heb er nu 69 i.p.v. 19.
Nadeel is wel dat ik niet mobiel ben met mijn PC, de besturing iets minder handig is en alles wat traag loopt, maar daar valt mee te leven.

Zo te zien kan ik dat event starten wanneer ik wil, via het stadsscherm. Zal daar dus maar even mee wachten :)
Fijn dat je weer kan spelen en ik weer in je lijst sta! :D

Ik ben het spel even zat, net er weer uitgegooid bij dezelfde opdracht als gisteren.
Ik wacht wel totdat er een oplossing is want zo verder gaan is niet leuk meer.
Elizaa2016 schreef:Ik ben het spel even zat, net er weer uitgegooid bij dezelfde opdracht als gisteren.
Ik wacht wel totdat er een oplossing is want zo verder gaan is niet leuk meer.
Ja, dat kan ik me goed voorstellen.
Het regent ook nu nog steeds klachten op de Facebookpagina van de Sims Freeplay, dus een oplossing is er nog niet. Ik zou ook wachten op een bugfix.
Ik heb wel SP ontvangen geloof ik ter compensatie.
Klikte de melding te snel weg, dus niet helemaal gelezen.

Maar ik ga niet meer verder, event moeten ze gewoon opnieuw laten beginnen als de bug is opgelost.