Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Elizaa2016 » 06 jul 2021, 09:31 schreef:Ik heb wel SP ontvangen geloof ik ter compensatie.
Klikte de melding te snel weg, dus niet helemaal gelezen.

Maar ik ga niet meer verder, event moeten ze gewoon opnieuw laten beginnen als de bug is opgelost.
Ik heb nog niets aan compensatie gehad! En op facebook staat ook niets over het feit dat het opgelost is. Ik had wel de eerste twee huizen binnen de tijd af (heb er echt heel veel SP aan besteed) Maar wacht nu zo lang mogelijk met de derde (hij begint na 7 dagen weer automatisch) .Ik vraag me af of ze het helemaal opnieuw laten beginnen trouwens. Ik hoop eerlijk gezegd niet dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen, maar ja, dat komt natuurlijk omdat ik er erg veel SP heb ingestoken om alles binnen de tijd voor elkaar te krijgen!
Het Live event is trouwens hierdoor ook niet gelukt, maar die komen eigenlijk altijd in de herhaling, dus dan krijgen we wel weer een tweede kans.

Advertentie

MasjaD » 06 jul 2021, 11:16 schreef:
Elizaa2016 » 06 jul 2021, 09:31 schreef:Ik heb wel SP ontvangen geloof ik ter compensatie.
Klikte de melding te snel weg, dus niet helemaal gelezen.

Maar ik ga niet meer verder, event moeten ze gewoon opnieuw laten beginnen als de bug is opgelost.
Ik heb nog niets aan compensatie gehad! En op facebook staat ook niets over het feit dat het opgelost is. Ik had wel de eerste twee huizen binnen de tijd af (heb er echt heel veel SP aan besteed) Maar wacht nu zo lang mogelijk met de derde (hij begint na 7 dagen weer automatisch) .Ik vraag me af of ze het helemaal opnieuw laten beginnen trouwens. Ik hoop eerlijk gezegd niet dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen, maar ja, dat komt natuurlijk omdat ik er erg veel SP heb ingestoken om alles binnen de tijd voor elkaar te krijgen!
Het Live event is trouwens hierdoor ook niet gelukt, maar die komen eigenlijk altijd in de herhaling, dus dan krijgen we wel weer een tweede kans.
Ja, als je er SP in hebt gestoken is het helemaal balen.

Misschien dat ik een compensatie heb gehad omdat ik Firemonkeys heb gemaild met een klacht.
Misschien kan je dat ook doen als je dat nog niet hebt gedaan.
Elizaa2016 » 07 jul 2021, 15:40 schreef:
MasjaD » 06 jul 2021, 11:16 schreef:
Elizaa2016 » 06 jul 2021, 09:31 schreef:Ik heb wel SP ontvangen geloof ik ter compensatie.
Klikte de melding te snel weg, dus niet helemaal gelezen.

Maar ik ga niet meer verder, event moeten ze gewoon opnieuw laten beginnen als de bug is opgelost.
Ik heb nog niets aan compensatie gehad! En op facebook staat ook niets over het feit dat het opgelost is. Ik had wel de eerste twee huizen binnen de tijd af (heb er echt heel veel SP aan besteed) Maar wacht nu zo lang mogelijk met de derde (hij begint na 7 dagen weer automatisch) .Ik vraag me af of ze het helemaal opnieuw laten beginnen trouwens. Ik hoop eerlijk gezegd niet dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen, maar ja, dat komt natuurlijk omdat ik er erg veel SP heb ingestoken om alles binnen de tijd voor elkaar te krijgen!
Het Live event is trouwens hierdoor ook niet gelukt, maar die komen eigenlijk altijd in de herhaling, dus dan krijgen we wel weer een tweede kans.
Ja, als je er SP in hebt gestoken is het helemaal balen.

Misschien dat ik een compensatie heb gehad omdat ik Firemonkeys heb gemaild met een klacht.
Misschien kan je dat ook doen als je dat nog niet hebt gedaan.
Er stond op facebook datbje alleen een melding moest maken als je een ander probleem had dan ze al hadden opgenoemd, dus dat heb ik niet gedaan. Misschien toch wel handig om het maar welnte doen, al is het maar om eroverte klagen dat het wel erg lang duurt voor ze een oplossing hebben gevonden!
Dank voor de tip!
Ja gewoon doen!
Ik zag pas na mijn melding dat het al bekend was op hun Facebook pagina.
Laten we ze lekker bestormen met onze klachten, haha!
Ik heb gisteren gelijk een formulier ingevuld, uiteraard nog niets gehoord behalve een bevestiging dat ze mijn ticket hadden ontvangen!
Ben benieuwd!
Inmiddels is er een patch beschikbaar in de app store.
Hopelijk lost die de problemen ook echt op. :roll:
Ja zo goed als opgelost.
Nog geen crash gehad, maar wel een opdracht die niet klopte qua aantal Sims die je kan gebruiken, maar ja.