Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Het spel crasht ineens bij mij sinds net, 28 Juni 15:00 uur, vanuit het niets.
Heb niks gedaan verder.
Anderen ook last van?

Advertentie

Elizaa2016 » 28 jun 2021, 14:02 schreef:Het spel crasht ineens bij mij sinds net, 28 Juni 15:00 uur, vanuit het niets.
Heb niks gedaan verder.
Anderen ook last van?
Tot nu toe heb ik (gelukkig!) nog geen last!
MasjaD » 29 jun 2021, 09:31 schreef:
Elizaa2016 » 28 jun 2021, 14:02 schreef:Het spel crasht ineens bij mij sinds net, 28 Juni 15:00 uur, vanuit het niets.
Heb niks gedaan verder.
Anderen ook last van?
Tot nu toe heb ik (gelukkig!) nog geen last!
Bij mij wil ie hu ook niet meer opstarten! Krijg nu steeds de melding' app stopt steeds' is datvde melding die jij ook krijgt? Of is het alweer opgelost?
Ik vrees dat ik niet heel veel kan helpen, want ik speel al een tijd niet meer doordat de advertenties die soms spontaan verschijnen, meestal mijn iPhone laten crashen.

Wel zag ik zojuist iemand op het Engelstalig forum een bericht plaatsen met eenzelfde probleem, dat ontstond op dag 5 van het huidige live event. Dus misschien dat een software-bug in dit live-evenement voor problemen zorgt.
Sim Plist » 29 jun 2021, 20:48 schreef:Ik vrees dat ik niet heel veel kan helpen, want ik speel al een tijd niet meer doordat de advertenties die soms spontaan verschijnen, meestal mijn iPhone laten crashen.

Wel zag ik zojuist iemand op het Engelstalig forum een bericht plaatsen met eenzelfde probleem, dat ontstond op dag 5 van het huidige live event. Dus misschien dat een software-bug in dit live-evenement voor problemen zorgt.
Dat zou het best eens kunnen zijn! Ik heb de huidige taak in sim springs nu al voor de derde keer opgestart en elke keer als ie bijna klaar is crasht de boel en worden alle actie (ook degene die niets met sim springs te maken hebben) geannuleerd! Die hoofdprijs kan ik wel op mijn buik schrijven, terwijl het toch erg goed ging tot nu toe!

Jammer trouwens dat je niet meer kan spelen! Net nu er een heel nieuw bouwveld is gekomen!
MasjaD » 29 jun 2021, 21:50 schreef:
Sim Plist » 29 jun 2021, 20:48 schreef:Ik vrees dat ik niet heel veel kan helpen, want ik speel al een tijd niet meer doordat de advertenties die soms spontaan verschijnen, meestal mijn iPhone laten crashen.

Wel zag ik zojuist iemand op het Engelstalig forum een bericht plaatsen met eenzelfde probleem, dat ontstond op dag 5 van het huidige live event. Dus misschien dat een software-bug in dit live-evenement voor problemen zorgt.
Dat zou het best eens kunnen zijn! Ik heb de huidige taak in sim springs nu al voor de derde keer opgestart en elke keer als ie bijna klaar is crasht de boel en worden alle actie (ook degene die niets met sim springs te maken hebben) geannuleerd! Die hoofdprijs kan ik wel op mijn buik schrijven, terwijl het toch erg goed ging tot nu toe!

Jammer trouwens dat je niet meer kan spelen! Net nu er een heel nieuw bouwveld is gekomen!
Volgens mij is er een update geweest vannacht. In elk geval is, voor nu tenminste, bij mij het probleem opgelost! Ik denk (hoop) dat ze de bug eruit hebben gehaald.
Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb er helaas nog last van.
Meestal als ik bij de Zandduinen bezig bent, dus kan inderdaad daar aan liggen.
Ben er voor de 2e keer uitgekinkkerd en dan alles van dat moment kwijt.
Iedereen die aan het werk was of een taak uitvoerde doet niks en kan ik opnieuw beginnen. Pff!

Balen dat je niet meer kan spelen Sim Plist!
Al scheelt het ook een hoop irritatie, haha.
Elizaa2016 schreef:Ik heb er helaas nog last van.
Balen, maar inmiddels begrijp ik via andere forums dat er veel meer mensen last van hebben. Het zal dus wachten worden op een bugfix en intussen maar zo goed en zo kwaad als het gaat proberen de bugs te omzeilen.
MasjaD schreef:Jammer trouwens dat je niet meer kan spelen! Net nu er een heel nieuw bouwveld is gekomen!
Elizaa2016 schreef:Balen dat je niet meer kan spelen Sim Plist!
Al scheelt het ook een hoop irritatie, haha.
Ja, en een hoop tijd, haha. En dat komt me nu eigenlijk wel goed uit. :roll:
Theoretisch kan ik het spel wel overzetten naar mijn PC en daar via een Android-emulator spelen (heb dat al eens getest), dus misschien dat ik dat nog een keer ga doen.
Ja is te hopen dat ze er wat aan doen, zie een hoop klachten online.
Ik ben ook al een paar dagen mijn buren ineens kwijt! :(

Ja het spelen moet geen moeten worden, maar als je het ia een omweg kan spelen als je zin hebt is dat wel fijn natuurlijk!