Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Hoi,

Kijk eens of Pepper in de simtracker zichtbaar is en je haar naar het park toe kan fluiten.

Edit:
Als dat niet werkt, schijnt dat je op Pepper kunt klikken in de Simtracker. Je gaat dan naar Pepper toe, die dan vervolgens het beeld uit loopt (anders eerst even op Pepper klikken). Daarna zou je Pepper in het park terug moeten kunnen vinden.
Lissa_99 » 22 dec 2020, 18:36 schreef:Ik zit vast bij: "Lees het contract", om het pakket "bibliotheeksfeer" vrij te spelen. Je moet dat nl. 'bij de X lezen', maar ik vind die X helemaal niet. Kan iemand mij helpen?
Albion Plaza, de trap omhoog (op het balkon).
Camille123 schreef:Heelpppp ik zit vast bij het zingen bij de kerstboom met 15 personen. Ik kan er maar vijf tegelijkertijd laten zingen maar natuurlijk zit ik dan niet meer op schema. Hoe kan ik dit oplossen?
Je kan met levenspunten taken overslaan.
- Ofwel via het menu met actieve taken, maar dat kost meestal enorm veel LP's.
- Ofwel door op een Sim te klikken die met een taak bezig is en dan met LP's versnellen. Maar het is niet handig om dat te gebruiken als je veel Sims tegelijk aan een opdracht moet laten werken, want dan moet je voor iedere Sim die taak versnellen en dat kost dus veel LP's.

Wat ik daarom altijd doe is met zoveel mogelijk Sims opdrachten afwerken waar meerdere Sims nodig zijn, je komt dan inderdaad soms achter op schema. Maar zodra je een opdracht hebt voor 1 Sim die lang duurt, loont het wel om die te versnellen (1 LP per uur, in je voordeel afgerond: dus 1 uur en 59 minuten kost 1 LP).
Het is zo'n beetje de enige manier om een achterstand weer in te halen, anders ga je slaap tekort krijgen, want de reeks opdrachten worden de laatste dagen steeds langer.