Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik weet niet wat ik moet doen om (met de politie baan) van Groentje naar Metropolitie te upgraden. onder de "Groentje werkstations" staat "niveau 1-5" en ik heb alle 3 de werkstations over niveau 5 geüpgrade. wat moet ik doen??
want als ik op de icoontjes klik; krijg ik nog geen opties om het te activeren!

Advertentie

Om tot metropolitie te kunnen upgraden, dient je Sim(!) level 6 te bereiken in zijn/haar beroep.
Met andere woorden: dit level heeft geen betrekking op het upgraden van de stations, maar op het beroepsniveau van de Sim.

Als je via de Simtracker (het overzicht met alle Sims) op het tabblad 'beroepen' klikt, zie je bij de betreffende Sim welk beroepsniveau deze op dit moment heeft. Door meer werkervaring op te doen in dit beroep, zal de voortschrijdingsbalk vooruit gaan tot er weer een nieuw niveau is bereikt. Zodra je Sim niveau 6 bereikt heeft, zal je de optie krijgen om te upgraden tot Metropolitie (of buitengewoon agent).
Sim Plist » 07 dec 2020, 15:22 schreef:Om tot metropolitie te kunnen upgraden, dient je Sim(!) level 6 te bereiken in zijn/haar beroep.
Met andere woorden: dit level heeft geen betrekking op het upgraden van de stations, maar op het beroepsniveau van de Sim.

Als je via de Simtracker (het overzicht met alle Sims) op het tabblad 'beroepen' klikt, zie je bij de betreffende Sim welk beroepsniveau deze op dit moment heeft. Door meer werkervaring op te doen in dit beroep, zal de voortschrijdingsbalk vooruit gaan tot er weer een nieuw niveau is bereikt. Zodra je Sim niveau 6 bereikt heeft, zal je de optie krijgen om te upgraden tot Metropolitie (of buitengewoon agent).
Ah! super! bedankt voor je hulp!!