Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Iemand mee gedaan aan de recente Sim race?

Ik doe het normaal niet, maar vond de kleding voor de vrouwen leuk.
Nou is het zo dat je bij de mannen de kleding en schoenen ook apart van elkaar kan dragen.
En bij de vrouwen alleen per set, dus de schoenen niet apart.
Dat is wel weer een tegenvaller.
Dus de volgende keer de race toch maar negeren en niet laten verleiden door de prijzen! :(

Advertentie

Ja, ik had me eigenlijk een tijd geleden voorgenomen er uit principe niet meer aan mee te doen, maar besloot om het toch nog eens te proberen :roll: .
Vooral voor de uitdaging en omdat ik inmiddels toch een flink bedrag aan simoleons had.

Het ging eigenlijk heel behoorlijk, ik heb het gehaald zonder SP's te investeren.
Maar het is wel erg intensief, je kunt je nergens tijdverlies permitteren. En het kost wel erg veel Simdollars, vind dat toch wat zonde.
Dus ga me voorlopig weer aan mijn principe houden (zal ook wel moeten, ben bijna blut) :lol: .

Wel balen dat je je prijzen ook niet eens kan gebruiken zoals je graag had gewild. Dan maar hopen dat ze een keer ergens los van elkaar te winnen zijn.
Ja, ze verleiden me soms toch weer door de prijzen,haha.
Ik heb er wel aardig wat SP door heen gejaagd, dus opnieuw sparen!