Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Nou, fijn dat alles weer werkt. Hopelijk blijft het zo.

Doorgaans krijg je wat LP's / SP's / Simdollars cadeau als compensatie.
Het feit dat je gecompenseerd wordt, lijkt erop te duiden dat Firemonkeys ervan uitgaat dat het probleem bij hun veroorzaakt is.

Advertentie

Ik heb geen buren meer. Afgemeld en weer aangemeld bij Facebook maar geen verschil. Kan nu geen buren opdrachten meer doen. Ook mijn buren van Gamecenter zijn weg.
Weet je of je nog buren hebt die actief spelen?

Een tijdje geleden hebben de spelmakers namelijk een aanpassing gemaakt, waardoor alle inactieve buren verwijderd worden uit je spel. Dus als al je buren niet meer actief spelen, zou dat de reden kunnen zijn.
Ik begrijp dat je zowel buren via Facebook als via Gamecenter had(?)

Als je wil, kun je me via mijn Facebookpagina (Facebooknaam Sim Plist) een vriendschapsverzoek sturen. Zodra ik die accepteer, zou ik als buur zichtbaar moeten zijn. Dan weten we meteen of het probleem inderdaad met actieve buren te maken heeft.
Je kan ook een oproep plaatsen op het forum en op die manier proberen nieuwe buren te verkrijgen, of reageren op een recente oproep.

Op welke manier heb je je afgemeld bij Facebook, via een internet browser of via het spel? Ik zou in elk geval, als je dit nog niet geprobeerd hebt, in het spel via het menu (3 puntjes) en dan het slotje even af- en weer aanmelden bij Facebook. En zo mogelijk ook bij Gamecenter.
Mocht dat niet werken en je hebt de Facebook-app op je apparaat geïnstalleerd staan, dan zou ik daar ook eens uitloggen en daarna alleen via het spel inloggen. Of beter nog, als je die app niet gebruikt, verwijderen van je apparaat. Hij is voor het spel niet nodig, maar schijnt daarentegen nog wel eens dwars te liggen. Maar uiteraard zul je geen resultaat zien, zolang je niet minstens één actieve buur hebt.

Als je (ook) Gamecenter wil gebruiken, heb je tegenwoordig wel een IOS-versie van 13.0 of hoger nodig. Dit kun je nazoeken via de instellingen van je apparaat en dan naar algemeen - info (of algemeen - software update).
Ik heb zelf een oudere IOS-versie, ik weet niet precies waar je je tegenwoordig moet af- en aanmelden bij Gamecenter. Ik weet ook niet meer hoe je precies vrienden kan toevoegen, maar het schijnt in elk geval via iMessage te moeten verlopen.