Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hallo
Ik heb een probleempje. Na het koppelen van men facebook zijn mijn buren nog steeds niet te vinden. Ik las dat ik deze kon toevoegen via de partyboot maar bij mij is er geen facebook knop te zien in men partyboot. ik zie er enkel men eigen sims. Hoe kan dit komen.
Kan ik eventueel enkele ervaren spelers als buur toevoegen zodat ik men opdrachten tot een goed einde kan brengen?
Groeten Fé

Advertentie

Hallo,

Ik denk dat de informatie die je gelezen hebt, niet of niet meer juist is. Ik heb daar nog nooit een Facebook-knop gezien. Op het moment dat je op de partyboot klikt, krijg je alleen buren te zien.

Heb je wel ooit buren gehad en zo ja: zijn ze allemaal verdwenen?
Sinds de laatste update zijn alle niet-actieve buren verwijderd. Dus als je geen actieve buren hebt, kan het zijn dat ze allemaal verdwenen zijn (behalve de standaard stad "Nog een Simstad" die iedereen heeft).

Als je in het spel naar het menu gaat (3 puntjes) en dan op het slotje klikt, staat Facebook er dan tussen?
Zoja:
- als je niet aangemeld bent, even aanmelden en opnieuw controleren of alles in orde is.
- als je wel aangemeld bent, probeer dan eens of afmelden en weer aanmelden iets uithaalt.
Ik heb exact hetzelfde! Geen buren meer, behalve die "Nog een Simstad". En ook de knop ' f | buren toevoegen ' is verdwenen. Wel staat er nog "Je hebt geen buren. Probeer vrienden uit de echte wereld toe te voegen, zodat je hun steden kunt bezoeken."
Maar ja, hoe moeten we die dan nu nog toevoegen...
Je hebt geen knop in het spel (meer) nodig om buren toe te voegen.
Als je Facebook gebruikt, kun je spelers die wel actief spelen, uitnodigen om vriend te worden via hun Facebookpagina. Die worden dan automatisch buur in het spel.

Als je actieve buren hebt die toch niet zichtbaar zijn, is er misschien iets anders aan de hand. Maar je kan bovenstaande eerst eens proberen.