Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Nee, ik vind dat het niet waard. Jaren geleden had ik dit spel ook gedaan. Ik was toen ongeveer bij level 35. En had er inderdaad ook al geld in gestopt . Nu ben ik van de week opnieuw begonnen, want kon dat andere account niet meer vinden, maar dat is wel echt zonde van het geld. Om nieuwe uitdagingen snap ik het om opnieuw te beginnen, maar als je al zover bent. Is dat wel balen hoor. En ik wordt nu overladen met 6 activiteiten tegelijk dus je moet er constant op spelen als je de missies binnen de tijd wilt halen. Ik kom haast niet niet meer aan mijn nachtrust :lol: Het is wel zo'n verslavend spel. Het zou wat relaxter en leuker wezen om bijvoorbeeld 2 activiteiten tegelijk te hebben. Want met 6 activiteiten ( waarvan galerie francaise )kun je ze ook niet naar het werk sturen dus verdien je geen geld en kun je niet bouwen. Dus moet je wel haast echt geld er in steken om verder te komen. Als ik het geweten had had ik destijd beter opgeslagen. Maargoed, nu ben ik voorlopig nog wel even zoet haha. En ik vind het nog steeds een super leuk spel om te spelen. En deze site is ook echt top. Destijd gebruikte ik die ook al en nu weer :D . Echt ideaal.

Advertentie