Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hoi iedereen
Ik moet een driedubbele fliprisco doen bij de buren op de duikplank maar is het een binnen zwembad of buiten zwembad

Advertentie

Dat kan allebei.
Het gemakkelijkste zal zijn om een buur te vinden met een zwemcentrum (binnenbad).
Sommige buren hebben misschien ook een buitenzwembad met duikplank. Die kan je dan ook gebruiken.
Het maakt niet uit welke je neemt.

Het voorwerp (medaille) die je ontvangt na het duiken, is willekeurig. Je zal dus waarschijnlijk een flink aantal keren opnieuw moeten duiken (de kortste sprong van 10 minuten nemen ligt dus het meest voor de hand), voor je uiteindelijk de juiste (driedubbele risicoflip) krijgt.

Zelf denk ik dat het verstandig is om de behoeften van je Sim goed aan te vullen als je deze opdracht doet. Dat zou de kans moeten vergroten dat je een medaille wint die je nog niet had. Niet alleen ontvang je dan eerder de prijs die je krijgt als je alle hobbyvoorwerpen verzameld hebt, maar je vergroot ook de kans dat er vooruitgang geboekt wordt en dus uiteindelijk die driedubbele risicoflip krijgt.
Als je daarentegen een Sim hebt waarbij de behoeftebalken slecht aangevuld zijn, kun je soms flink wat keren een medaille krijgen die je al verzameld had. Dat schiet dan niet op.

Vergeet ook niet de collectie te resetten als je alle voorwerpen verzameld hebt.
Wie weet waar een simetende plant is ik moet onderhandelen met simetende plant maar weet niet waar wie weet dat
Ja, die kun je zelf kweken op een tuinperk, waar je groentes en dergelijke op kan kweken.

Je moet dan kiezen voor een groente waar een Simetende plant bij getekend staat, bijvoorbeeld sla (kortste kweektijd). Zodra je de sla oogst, is er een kans dat daar een Simetende plant tevoorschijn komt. Gebeurt dat niet, dan zul je het opnieuw moeten proberen.

Als je meerdere Sims vrij hebt, is het misschien handig een paar Sims tegelijk aan het werk te zetten. Dan is de kans groot, dat er bij het oogsten wel een Simetende plant tussen zit.

Als je daarna met een Sim op een Simetende plant klikt, kun je ermee onderhandelen.