Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hoi simmers,

Ik ben nieuw op dit forum maar heb een vraagje. Het lukt mij niet om mij bij the Sims freeplay aan te melden bij Facebook. Hierdoor kan ik geen sociale missies voltooien. Heeft iemand de oplossing?

Groetjes!

Advertentie

Hoi,

Ik weet niet zeker of ik je kan helpen, maar om te beginnen heb ik een hoop meer informatie nodig:

- Welk apparaat gebruik je en staat daar het nieuwste besturingssysteem op?
- Heb je bij installatie van het spel een leeftijd ingevuld hoger dan 15 jaar?
- Op welke manier heb je geprobeerd je aan te melden bij Facebook? En krijg je dan een foutmelding, of wat gebeurt er precies? Kun je je wel aanmelden via je webpagina van Facebook?
- Heb je al vrienden via Game Center?
- Wat krijg je te zien als je in het spel via het menu (3 puntjes) op de cirkel met het slot klikt?

Afhankelijk van je antwoorden kunnen er misschien nog wat aanvullende vragen komen.
Probeer alle vragen a.u.b. zo precies mogelijk te beantwoorden, dat vergroot de kans dat ik de "puzzel" opgelost krijg.
Mij lukt het ook niet meer om aan te melden bij Facebook.. ik had de Sims en Facebook allebei bijgewerkt omdat ik buren niet meer kon bezoeken vanwege oude versie.. kan iemand mij alsnog helpen ??
Als je het spel opstart en dan het menu (3 puntjes) en vervolgens het slotje aanklikt, wat krijg je dan te zien?

Als er een Facebookicoontje te zien is waarbij "aanmelden" staat, probeer dit dan eens.
Staat er daarentegen "afmelden", meld je dan af en vervolgens weer aan.
Hoihoi ik heb sinds kort weer de sims freeplay gedownload :D ik heb nu de missie “maken van films oefenen in stad van de buren” ik heb dus een camera nodig! ik hoop dat iemand me kan helpen ;) ik zit namelijk al best lang vast bij deze missie , ik heb een Iphone btw game center:Mammadeliefste hahaha en als dat niet lukt kan je me altijd nog emailen via: jo26807@psg.nl
Dan krijg ik account beheer.
En dan staat er bij Facebook: niet aangemeld. Dus als ik dan op aanmelden druk krijg ik “je hebt je eerder bij the Sims FreePlay aangemeld met Facebook. wil je doorgaan”
Dan druk ik op doorgaan
Dan komt er “sluit dit tabblad”
Dan druk ik op”gereed”
Dan krijg ik (via Sims) “ er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden “..
Wat moet ik nu doen????
Hmm, lastig.

Als ik morgen tijd vind, zal ik er wat dieper in proberen te duiken.

Misschien kun je intussen alvast het volgende nagaan/proberen:
-Start je apparaat opnieuw op. Probeer die procedure dan nog eens opnieuw en kijk bij ieder scherm dat je tegenkomt of je daar naar beneden kan scrollen en een inlogscherm tegenkomt.

- Heb je een Facebook app op je apparaat geïnstalleerd staan? Kijk in dat geval eens in de instellingen van je apparaat of je Facebook ertussen ziet staan en daar kunt uitloggen. Start dan het spel op en probeer nog eens in te loggen.

- Start een browser en ga naar je Facebookpagina. Als je ingelogd bent, log dan uit en opnieuw in. Start vervolgens je spel op en probeer dan nog eens in te loggen.

Mocht dat niet helpen, geef dan ook even aan welk apparaat je gebruikt en welk softwareversie je draait.
Het eerste punt heeft niks geholpen.
Bij het tweede punt wil ik inloggen via instelling Facebook app. En dan geeft hij ook al een foutmelding aan, namelijk: fout bij inloggen. Geen communicatie met de server mogelijk?

Sims freeplay: versie 5.53.0
Facebook versie 267.0

Ik heb een Apple iPad