Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hoi allen,

Heb een klein probleempje denk ik: want zit bijna in level 55 en doe nu de missie volwassenheid en heb nu 2 Tieners en nog 2 jonge Sims. Maar...die andere 2 jonge Sims,heb ik nog niet geüpdatet naar Tieners en ze zijn nog niet naar de middelbareschool gegaan. En..dan heb ik die missies al gedaan. En...heb nog niet alles gebouwd,kan dat nog? Hoe moet ik dat nu oplossen? Want...heb nu niet zoveel LP'S en van SP'S ook niet veel en ook niet van Simsdollars. Hopelijk kan ik dat nog allemaal updaten. Willen jullie me aub hierbij helpen?? Alvast dank

Grt,

frankieboy1992

Advertentie

Hoi,

Ik weet niet zeker of ik je goed begrijp, maar ook als je die missie "volwassenheid" voltooid hebt, kun je altijd nog je Sims laten opgroeien als je dat wil. Dus je kan je jonge Sims nog altijd laten opgroeien tot tiener en tieners laten opgroeien tot volwassenen.
Je hebt dus geen haast met dat opgroeien en kunt in alle rust eerst Simdollars, LP's en SP's bijeen verdienen, voor zover je dat nodig hebt.

Zelf vind ik het wel prettig om twee jonge Sims en twee tieners te houden (dus niet verder op te laten groeien), voor het geval die nodig zijn voor opdrachten bij sociale taken, dagtaken of voor het wedstrijdcentrum. Maar dat is net wat je zelf wil. Je kan ze desgewenst altijd weer bijmaken door een nieuwe baby te maken en te laten opgroeien.
Dat je bijna op level 55 maakt helemaal niet uit je kan in je eigen tempo alles bouwen wat je nog wilt bouwen. En de rest van je missies doorlopen. De hoogste level is niet het einde van het spel.

Is dit wat je wilde weten?
Ja dat wou ik weten en heel erg bedankt. En ik ben weer gerustgesteld...maakte me al zorgen,zeg maar. Maar...zal ervoor zorgen dat ik nu ga sparen en ga er ook mee aan de slag. Nogmaals heel erg bedankt! Wat je net zei he? Ga gewoon op mijn tempo alles bouwen en verbouwen. Dat komt ook weer goed en dan kan ik lekker m'n dingen bij de Sims doen.