Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hoi allen,

Heb ff een vraagje aan jullie: uhm zoals jullie t weten zit ik bijna tegen de rand van lvl 54 en heb nu 18 LP'S en 18 SP'S. En....t geld bijna tegen de 2.000.000 aan. Kan ik nog verder sparen,ook als ik in de laatste lvl zit? Denken jullie dat ik nog zat Simsdollars,LP'S en SP'S nog erbij krijg? Dat zal ik eigenlijk best fijn vinden,als ik nog wat aantallen Simsdollars,LP'S en SP'S erbij zou krijgen. Uhm..Want zoals ik t heb begrepen van de andere leden,is t spel nog lang niet afgelopen. Heb nog aantallen dingen,die ik nog moet ontgrendelen oa: alles in t winkelcentrum,politiebureau,ziekenhuis,filmstudio,2x middelbareschool,alles op t eiland,bord van Sims stad nog enz. Kan ik dat allemaal vergrendelen?? En...nog bepaalde missies moet ik nog afronden. Heb nog veel te doen met Sims Freeplay. Hoor t wel ff

Advertentie

Het enige wat veranderd als de hoogste level heb gehaald is dat je geen levels meer stijg voor de rest gaat het sparen van geld Sp's en lp's gewoon door.
Srry voor late reactie. Nogmaals thnx en ik ga er wat mee doen. Ik zie t wel wat ik ermee ga doen. Zal wel zonde zijn he? Maar...vind t nog steeds leuk om Sims Freeplay te spelen hoor. Alleen heel veel bouwen en ontgrendelen. Dat gaat ook allemaal goed komen. Komt goed mensen.