Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
jenniferke_x3 » 21 dec 2017, 21:17 schreef:Hallo,

Ik zit vast aan de missie speel frisbee met een hond ik heb de frisbee al gekocht en alles al geprobeerd een grote ruimte, zorgen dat de hond dicht by mij is,... niets werkt wat moet ik doen?

ik zit precies met hetzelfde probleem, wie o wie kan er helpen??

Advertentie

Dat is een bekende bug.

Start de opdracht en doe daarna niets meer tot de opdracht voorbij is (ook dan kan het een keer misgaan, maar dat heb ik pas een keer meegemaakt). Dat is even vervelend, maar een andere oplossing heb ik nog niet gezien.

Zodra je overschakelt naar een ander scherm en later weer terug gaat kijken, is er een kans dat de opdracht onderbroken is. Dit moet je dus vermijden.
Sim Plist » 11 mei 2018, 16:26 schreef:Dat is een bekende bug.

Start de opdracht en doe daarna niets meer tot de opdracht voorbij is (ook dan kan het een keer misgaan, maar dat heb ik pas een keer meegemaakt). Dat is even vervelend, maar een andere oplossing heb ik nog niet gezien.

Zodra je overschakelt naar een ander scherm en later weer terug gaat kijken, is er een kans dat de opdracht onderbroken is. Dit moet je dus vermijden.
Sim Plist,

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt geloof ik....

Ik kan de opdracht helemaal niet starten, of althans ik weet niet hoe.
O sorry, dan heb je een ander probleem dan ik vermoedde.
Hou bovenstaande trouwens maar even in het achterhoofd, want daar ga je waarschijnlijk ook nog wel tegenaan lopen als het je eenmaal lukt om de opdracht te starten.

In principe zul je een Sim moeten selecteren en dan op de frisbee klikken. Je krijgt dan de optie "frisbee gooien" te zien. Als je die optie aanklikt én er een hond in de buurt is, zou de opdracht moeten starten. Soms lukt het starten niet (ik vermoed omdat de hond dan even met iets anders bezig is of te ver af is), dan zul je even moeten wachten. Doorgaans lukt het vrij vlug daarna wel.
Sim Plist » 18 mei 2018, 16:04 schreef:O sorry, dan heb je een ander probleem dan ik vermoedde.
Hou bovenstaande trouwens maar even in het achterhoofd, want daar ga je waarschijnlijk ook nog wel tegenaan lopen als het je eenmaal lukt om de opdracht te starten.

In principe zul je een Sim moeten selecteren en dan op de frisbee klikken. Je krijgt dan de optie "frisbee gooien" te zien. Als je die optie aanklikt én er een hond in de buurt is, zou de opdracht moeten starten. Soms lukt het starten niet (ik vermoed omdat de hond dan even met iets anders bezig is of te ver af is), dan zul je even moeten wachten. Doorgaans lukt het vrij vlug daarna wel.
Ik heb al met een tienersim en een volwassen sim geprobeerd op de frisbee te klikken, maar beiden krijgen dan zo'n stop icoontje boven hun hoofd ook als de hond in de buurt is.
Ik heb de blauwe frisbee gekocht in de winkel.

Maakt het uit dat de hond nog een pup is?
Ik heb het nog niet geprobeerd met een pup (heb zelfs de opdracht niet eens gedaan om een pup te kunnen kopen), maar het lijkt me inderdaad hoogstwaarschijnlijk dat je een volwassen hond nodig hebt, gezien de informatie die je geeft.

Wat de leeftijd van de Sims betreft, zou het behalve met een volwassen Sim zelfs met een jonge Sim moeten lukken (en naar ik aanneem, dan ook met een tiener).
Hey ik heb een probleem bij wekelijkse missies moet ik internetten met 4 Sims maar ik heb al 5 verschillende Sims laten internetten en het lukt nog steeds niet!
Weet iemand wat ik wel moet doen?
En nog iets is er een andere manier om iemand te bezoeken dan via Facebook ?
Hoi,

Laat je ze wel alle 4 tegelijk internetten?

Voor buren is Facebook veruit de beste optie.
Heb je een wat oudere iPhone of iPad met een besturingssysteem IOS 9 of lager, dan kun je gebruik maken van Gamecenter in plaats van Facebook, maar dat heeft wel wat nadelen. Zie dit bericht (#21193) voor meer informatie:

viewtopic.php?f=27&t=412&start=1660

Voor apparaten met het Android besturingssysteem is er misschien nog Google Play als alternatief, als dat tenminste nog ondersteund wordt. Evenmin aan te bevelen als ik me goed herinner, maar daar weet Galdor meer over.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15