Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
erika/sims » 24 jun 2016, 14:47 schreef:
Anoniem iemand » 30 mei 2016, 16:46 schreef:Hallo,
Over de open haard opdracht. Ik kreeg deze opdracht een aantal weken geleden, maar heb nog steeds deze opdracht. Ik kom 6 lp te kort en dat duurt nog even voor ik dat heb. Hoe kan je binnen een korte tijd veel lp krijgen( zonder partyboot en echt geld te betalen.)
Je krijgt 1 lp wanneer je sims het hoogste niveau van een hobby hebben bereikt, door alle onderdelen van een hobby te verzamelen ook heel vaak.
Je hebt ook een urban openhaard als je het evenement hebt voltooid die kost simleons en geen lp's maar weet niet zeker of deze ook werkt voor de missie.

Advertentie

Sandra » 27 feb 2015, 19:46 schreef:
Sandra schreef:Waar vind ik een mpfree speler?
Ik heb het nodig voor één van m'n wekelijkse taken ☺
Oke, wacht. Ik heb de MPFree speler gevonden. Er zijn er 2 te koop onder het kopje Jonge Sims.
Maaarrrr, nu komt het:
Ik heb dus een taak (Binnen de wekelijkse taken) om 'Een album op een MPFree speler af te spelen'
Maar die taak kan ik niet voltooien, want ik kan de MPFree speler nergens plaatsen, (of wel?) niet binnen en ook niet buiten. Is dat omdat mijn Jonge Sim nog geen Tiener is, of heeft het een andere reden? HELP!?
Waarom krijg ik die taak, als mijn Jonge Sim nog niet zo ver is?

Ik zou die taak natuurlijk ook gewoon over kunnen slaan, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in.. Ik wil gewoon EP, XP, LP, SP en Geld e.d. sparen...

Je moet de MPFree speler op een tafel zetten, anders kun je deze inderdaad niet kwijt.
Ik heb als wekelijkse missie "Laat 5 sims het nieuws kijken"
nu heb ik al heel wat geprobeerd maar het wil maar niet lukken
zo heb ik 1 sims 5 maal naar het nieuws laten kijken = nada
5 verschillende sims naar het nieuws laten kijken = ook niks
Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen ?
alvast bedankt.
cartouche » 19 sep 2016, 09:27 schreef:Ik heb als wekelijkse missie "Laat 5 sims het nieuws kijken"
nu heb ik al heel wat geprobeerd maar het wil maar niet lukken
zo heb ik 1 sims 5 maal naar het nieuws laten kijken = nada
5 verschillende sims naar het nieuws laten kijken = ook niks
Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen ?
alvast bedankt.
Ze moeten wel allemaal tegelijk kijken...dus je laat een sim nieuws kijken ...gaat naar de volgende en laat die ook kijken ...etc..
Je kan ook vijf Sims even in een huis doen , een het nieuws laten kijken , dan weer op de tv tikken en optie meekijken kiezen , en dat herhalen tot ze allemaal kijken
Laatst gewijzigd door Annet op 22 sep 2016, 07:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Naomibeau » 10 dec 2017, 21:44 schreef:Ik heb vraag Ik kan mn missie niet afmajpken ik moet maximale plezier beleven maar lukt niet
In principe zou alles volstaan waardoor het plezier balkje vult bijvoorbeeld tv kijken of een grap vertellen aan een andere sim.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14