Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Elvira » 21 jan 2016, 22:17 schreef:Hoi,

Ik heb geprobeerd te zoeken naar een antwoord maar heb dit niet duidelijk kunnen vinden; excuses dus als het antwoord al gegeven is. Voor mijn wekelijkse missie moet ik een open haard kopen. Nu vind ik dit zonde van mijn LP's en doe deze opdracht dus liever niet. Blijft deze opdracht nu voor altijd staan of is er nog een kans dat ik volgende week een nieuwe missie krijg?

Thanks alvast!
Opdrachten van wekelijkse missie's die je bijvoorbeeld niet binnen een week haalt blijven staan totdat je de opdracht wel doet of de opdracht voor 10LP overslaat, je kunt dus beter de open haard van 6LP kopen, daarmee verdien je ook nog voortgang en EP.

Advertentie

frankberg60 » 21 jan 2016, 23:16 schreef:
Elvira » 21 jan 2016, 22:17 schreef:Hoi,

Ik heb geprobeerd te zoeken naar een antwoord maar heb dit niet duidelijk kunnen vinden; excuses dus als het antwoord al gegeven is. Voor mijn wekelijkse missie moet ik een open haard kopen. Nu vind ik dit zonde van mijn LP's en doe deze opdracht dus liever niet. Blijft deze opdracht nu voor altijd staan of is er nog een kans dat ik volgende week een nieuwe missie krijg?

Thanks alvast!
Opdrachten van wekelijkse missie's die je bijvoorbeeld niet binnen een week haalt blijven staan totdat je de opdracht wel doet of de opdracht voor 10LP overslaat, je kunt dus beter de open haard van 6LP kopen, daarmee verdien je ook nog voortgang en EP.
Hmm ok, jammer maar helaas! Bedankt :)
Bij een nieuwe update wordt de huidige wekelijkse taak wel overgeslagen. Weet niet precies wanneer dat gebeurt (als je bijv. al langer dan een week de taak niet hebt voltooid), maar bij mij wordt de wekelijkse taak voltooid als er een nieuwe update komt (alleen als je spel wordt bijgewerkt, dus niet bij iedere nieuwe missie). Ik ben dan ook al een tijdje niet meer bezig met de wekelijkse opdrachten, dus ik denk dat dat de reden is dat hij dan de huidige taak volbrengt. Alleen kan het dus nog wel even duren voordat er een nieuwe update komt.
@Yvie Angel 24 Knuffel je een volwassen kat en geen kitten?

@Sammy schildpad Probeer eens een behoefte naar beneden te brengen en dan weer aan te vullen. Schud bijvoorbeeld je beeldscherm als je Sim nergens mee bezig is om ze te laten overgeven. Als je dat opruimt gaat hun hygiëne behoefte omlaag. Daarna je ze handen wassen of douchen tot die weer is aangevuld en hopelijk is dan wel je doel behaald.
Hallo,
Over de open haard opdracht. Ik kreeg deze opdracht een aantal weken geleden, maar heb nog steeds deze opdracht. Ik kom 6 lp te kort en dat duurt nog even voor ik dat heb. Hoe kan je binnen een korte tijd veel lp krijgen( zonder partyboot en echt geld te betalen.)
Anoniem iemand » 30 mei 2016, 16:46 schreef:Hallo,
Over de open haard opdracht. Ik kreeg deze opdracht een aantal weken geleden, maar heb nog steeds deze opdracht. Ik kom 6 lp te kort en dat duurt nog even voor ik dat heb. Hoe kan je binnen een korte tijd veel lp krijgen( zonder partyboot en echt geld te betalen.)
Je krijgt 1 lp wanneer je sims het hoogste niveau van een hobby hebben bereikt, door alle onderdelen van een hobby te verzamelen ook heel vaak.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 15