Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Met de update van 10 oktober kan je wekelijkse missies vrijspelen voor De Sims FreePlay. Als je het spel start dan krijg je de opdracht om een gratis tv en auto te verzilveren. Zodra je Sim een ritje maakt in deze auto zal je de wekelijkse missies ontgrendelen. Als je een wekelijkse missie volbrengt dan win je een sleutel waarmee je een verrassingskist kan openen. De wekelijkse missies kunnen verschillen per persoon. Ze zijn eigenlijk hetzelfde als de normale missies die je kreeg, maar nu moet je ze binnen een week volbrengen om speciale beloningen te verdienen.

Als je een wekelijkse missie niet op tijd volbrengt, dan blijft de laatste opdracht gewoon staan en staat de voortgang op 0%. Je zal dan weer andere doelen moeten gaan halen om een sleutel voor een verrassingskist te verdienen.

Afbeelding

Voorbeeld van een wekelijkse missie
1. Begin aan een carrière bij de brandweer. Om dit doel te kunnen volbrengen moet je vanzelfsprekend eerst de brandweerkazerne hebben gebouwd.
2. Laat 2 jonge Sims tegelijk op bedden springen. (4 minuten) Voor dit doel heb je twee jonge Sims (kinderen) nodig, anders kan je het doel niet volbrengen en kost het 5 levensstijlpunten (LP) om dit doel over te slaan.
3. Slaap diep in een bed. (7 uren)
4. Laat 3 Sims tegelijkertijd rijden in een auto. (3 minuten) Je kan bij de autodealer tijdelijk gratis de auto 'Progressive Insurance' aanschaffen. Zo kan je makkelijk en gratis aan 3 verschillende auto's komen.
5. Eet kliekjes in het huis van een ander. (1 minuut)
6. Maak een decadente koffie in het buurtcentrum. (5 minuten) Om dit doel te kunnen volbrengen moet je vanzelfsprekend eerst het buurtcentrum hebben gebouwd, anders kan je dit doel overslaan voor 5 levensstijlpunten (LP). De koffieautomaat staat buiten aan de linkerkant (achterin naast de toiletten).
7. Sla een Sim. (1 seconde) Voordat je een andere Sim moet slaan moet eerst hun relatie slecht genoeg zijn door bijvoorbeeld onbeschoft tegen elkaar te doen.
8. Een stripboek lezen uit de boekenkast van een jonge Sim. (4 minuten)
9. Bekijk een Filmmarathon via de tv. (8 uren)
*als je doel 9 hebt volbracht dan ontvang je een beloning van 3 levensstijlpunten (LP).
10. Koop een bank.
11. Wees romantisch tegen een andere Sim. (1 minuut)
12. Laat een Sim een maximale hoeveelheid plezier beleven.

Als je het laatste doel hebt volbracht in een wekelijkse missie krijg je één sleutel om een verrassingskist mee te openen en 5.000 ervaringspunten (XP). Hierna kan je aan de opdrachten van de volgende week beginnen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Advertentie

Je zou eventueel aan één van je buren kunnen vragen of ze even een ligstoel kunnen plaatsen. Anders zit er denk ik ook niets anders op dan wachten of de opdracht overslaan met LP (voor zover dat mogelijk is).
Ik doe nooit die missies bij de buren dus ik zou het niet precies weten.

Afbeelding
Het spookicoon is rood en staat bij een aantal voorwerpen. Ik neem altijd die goedkope decoratie van 180. Het is dan wel niet zo mooi, maar zo kan je tenminste goedkoop aan spookmeubelen komen die ook niet te veel ruimte innemen.
AdindaSunshine schreef:Ik ben bij die wekelijkse missie dat je drie Sims bij elkaar moet laten komen om te speculeren, maar hoe speculeer je met drie Sims? Ik snap er niks van.
Deze vraag is in dit topic beantwoord.

Ik kreeg net de opdracht "Ga naar het werk met lage hygiëne". Ik heb vervolgens even mijn Sim laten zwemmen in een zwembad dat niet was schoongemaakt en de hygiëne ging erg snel naar beneden. Als je geen zwembad hebt dan kan je natuurlijk ook andere vieze dingen doen zoals braaksel en plasjes opruimen of het vuilnis doorzoeken.
Ik moet drie sims hun ogen laten dichtdoen op een bank. Heb het al geprobeerd op bankjes in het park' in de sofa, heb een 3sterrenstoel gekocht maar niets helpt om deze missie af te ronden. Ik heb hen al laten ogen dichtdoen, indutten, dagdromen, ... met drie tegelijk.... (Ik speel het spel nog maar net)
toulouse schreef:Ik moet drie sims hun ogen laten dichtdoen op een bank. Heb het al geprobeerd op bankjes in het park' in de sofa, heb een 3sterrenstoel gekocht maar niets helpt om deze missie af te ronden. Ik heb hen al laten ogen dichtdoen, indutten, dagdromen, ... met drie tegelijk.... (Ik speel het spel nog maar net)
Volgens mij moet je 3 sims tegelijk op een bank in huis hun ogen laten dicht doen .
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15