Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik heb bij de wekelijkse missie een sleutel verdiend en heb daarmee een verrassingsdoos gekocht. Er zat een Vampierskist in en hij geeft aan dat die bezeten is maar er gebeurt niks wat zou er moeten gebeuren of wat moet ik doen? :?: :roll:

Advertentie

Dat is voor de hobby spokenjagen. Deze hobby moet je eerst ontgrendeld hebben door de missie spokenjagers te halen. In dit topic kan je een overzicht van alle missies vinden op volgorde van vereisten.

Als je de hobby spokenjagen hebt ontgrendeld kan je op bezeten voorwerpen klikken waardoor je Sim op zoek gaat naar spoken. Aan het einde van de interactie moet je dan op het gevonden spook tikken om 'm toe te voegen aan je collectie.
Ranibeestje » 14 jul 2015, 13:41 schreef:
Marlies » 14 jul 2015, 12:14 schreef:Dank je wel Nefje, het is gelukt. Volgende vraag: ik moet een sim om middernacht een film laten kijken, maar bij ons ligt de WiFi er 's Nachts uit. Ik heb gisteren een film aangezet om 23 uur, dus die zou door moeten lopen tot na middernacht. Dat heeft niet geholpen. Ligt dat aan het ontbreken van de WiFi, of moet ik de film echt pas om middernacht aanzetten?
Hi,
Je kan er iets aan doen, maar dan moet je wel een HEEL klein beetje valsspelen.
Je hoeft alleen maar de tijd van je iPhone/iPad op de goede tijd (0:00 uur).
En dan hoef je alleen maar de film aan te zetten :)
Xx
Het is mij gelukt met de tip over de tijd te veranderen....top!!! Bedankt :D :D
Hoi,

Ik heb geprobeerd te zoeken naar een antwoord maar heb dit niet duidelijk kunnen vinden; excuses dus als het antwoord al gegeven is. Voor mijn wekelijkse missie moet ik een open haard kopen. Nu vind ik dit zonde van mijn LP's en doe deze opdracht dus liever niet. Blijft deze opdracht nu voor altijd staan of is er nog een kans dat ik volgende week een nieuwe missie krijg?

Thanks alvast!
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 14