Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Die buitentrap en dan ga ik ervanuit dat de Villatrap bedoelt is gek genoeg alleen op het prive eiland te gebruiken. Ik kan deze ook nergens plaatsen terwijl alle andere trappen wel buiten bruikbaar zijn.
Galdor schreef:Die buitentrap en dan ga ik ervanuit dat de Villatrap bedoelt is gek genoeg alleen op het prive eiland te gebruiken. Ik kan deze ook nergens plaatsen terwijl alle andere trappen wel buiten bruikbaar zijn.

Klopt, ik bedoel de villatrap op het prive eiland! Ik heb daar een balkon en toch kan ik nog steeds geen buiten trap plaatsen gek genoeg terwijl ik genoeg ruimte heb ! Vreemd :(
Blijf je wel binnen het rasterpatroon? Ter verduidelijking toch even een afbeelding gemaakt ik heb het standaard huis daar heb ik ter voorbeeld een trap bij geplaatst wat ik merkte de trap moet 1 vak overlappen met het balkon en je moet zoals gezegd genoeg achterliggende ruimte hebben.
Afbeelding