Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Met het kijken van advertenties voor prijzen en ik vastgelopen. Na het kijken komt er geen kruisje om de advertentie weg te klikken. Ik heb al geprobeerd om nog een keer de advertentie te kijken, om naar install te gaan, om uit freeplay te gaan en even te wachten maar er komt maar geen kruisje! Nu kan ik dus niet verder met het spel. Wie kan helpen?

Advertentie

Bij een Android toestel zoals samsung op de twee vierkantjes klikken zodat je alles sluit. Bij huawei het vierkantje.
Soms helpt ook geforceerd afsluiten van een app.
Een tijd geleden heb ik met mijn iphone 4 ook regelmatig last gehad van problemen met die advertenties, heel vervelend. Soms crashte de app en sloot het spel vanzelf af, soms bleek het beeld op het einde van de app te groot voor het scherm te zijn en kreeg ik het niet meer weg en soms kwam er, net als bij jou, geen kruisje. Dat duurde dan enkele dagen tot enkele weken, waarna het probleem ogenschijnlijk vanzelf weer minderde en uiteindelijk verdween.

In het geval dat er geen kruisje komt, kun je proberen helemaal linksboven en helemaal rechtsboven in de hoeken te klikken (waar normaal gesproken het kruisje staat). Op die manier heb ik soms wel eens advertenties weg kunnen klikken, al duurde dat wel even (het ging erg traag). Anders rest niets anders dan de app af te sluiten en opnieuw te starten.
Ik heb toen ook wel eens het spel opnieuw geïnstalleerd en geheugenruimte vrijgemaakt door foto's te verwijderen, maar weet even niet meer of dat hielp.

Als je af en toe na het afsluiten problemen hebt dat er voortgang in het spel verloren gaat, kun je voor de zekerheid het best eerst de voortgang van je spel in de cloud opslaan, voor je op een advertentie klikt.