Helaas kon ik niet eerder op het forum lezen en reageren wegens drukke bezigheden, maar ik zie dat Galdor gelukkig al heeft kunnen helpen.
Ik zou inderdaad ook eerst wachten op een reaktie van Firemonkeys, tenzij je zeker weet dat hetgeen je wil uitproberen zonder risico is. Overhaasten lijkt me in deze fase niet verstandig, je kan beter nu geen onnodige risico's nemen.
Net als Galdor vind ik het vreemd dat je niet gevraagd werd om je leeftijd in te vullen.
Ik lees in Firemonkeys antwoord dat je na het verwijderen van je Facebook app opnieuw moest inloggen op je apparaat. Misschien heb je dat overgeslagen?
Verder valt me op dat ze je jouw Facebook app hebben laten verwijderen, zonder die weer te laten installeren. Kennelijk vermoeden ze dat die app dwars kan liggen. Bij IOS-systemen (Apple) ben ik die adviezen ook wel eens tegengekomen.
Zelf kwam ik deze pagina tegen:
https://playrix.helpshift.com/a/townshi ... l=en&p=web" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar staan wat extra stappen genoemd:
1. uitloggen uit Facebook in alle browsers die op je apparaat geïnstalleerd staan.
2. Sims FreePlay verwijderen uit de applicatielijst op Facebook.
Maar ik zou dit nog niet zelf gaan proberen, zolang Firemonkeys er niet om vraagt.
Mocht je na willen gaan of Sims FreePlay in je applicatielijst ertussen staat:
- Ga via een browser naar je Facebookpagina. Als je nog niet bent ingelogd, log dan in.
- Klik vervolgens rechtsboven op het kleine driehoekige pijltje en selecteer "instellingen".
- Klik in het linkermenu op "Apps en Website".
Kijk of je Sims Freeplay ziet staan.