Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Anne Martinex schreef:Een reactie terug, ze kunnen me verder niet helpen...
----------[negatieve modus aan]----------
Tja...niet kunnen of niet willen...dit is wel echt een tegenvaller na alle moeite die je ervoor gedaan hebt, het zit je ook niet mee. De rest van mijn gedachten censureer ik maar. En de lege pagina's die daardoor ontstonden heb ik ook maar verwijderd ;) .
Jammer dat ik zo weinig kan doen om je vooruit te helpen.
----------[negatieve modus uit]----------

Tijd inderdaad om er een punt achter te zetten en verder te spelen.

Misschien nog een tip:
Iedere 24 uur zie je bij de partyboot cadeau's die je kan innen. Die leveren geld en soms LP's op. Het aantal cadeau's is maximaal als je (minimaal) 16 buren hebt. Dat levert gemiddeld een paar duizend Simdollars per dag op.
Mocht je nog buren zoeken: alle vrienden op mijn Facebookpagina spelen de Sims Freeplay, veruit de meesten hebben toegang tot het sociale netwerk. Je kan ze uitnodigen of een oproep op mijn tijdlijn zetten.
Ook op dit forum is een speciaal topic om buren te zoeken:

viewtopic.php?f=27&t=412&start=1610

Als ik nog iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten.

Advertentie

Beste,
ik heb alle stappen gevolgd, maar aanmelden via Facebook (door op Doorgaan te klikken) gaat helemaal niet .
Ik kan niet meer bij de vrienden, op de partyboot.
Wie kan me helpen ?
Groetjes,
Nicole
Galdor » 04 maart 2018, 13:26 schreef:Nu de controle stappen voor Facebook, voor de verbinding met Facebook is het invullen van de juiste leeftijd van belang is er een leeftijd onder de 16 ingevuld scroll niet verder verwijder de Sims Freeplay app installeer opnieuw en vul een andere leeftijd in 18 bijvoorbeeld.

Dan nu de stappen wellicht dat je bij een van de stappen al de juiste instellingen kan aanpassen zonder alles door te lopen. Dit is bedoelt om de facebook verbinding opnieuw te maken.

Open de facebook app en tik op het instellingen icoontje, scroll door tot je accountinstellingen ziet.
Afbeelding

In het scherm wat je dan te zien krijgt tik je op apps

Afbeelding

Kies aangemeld via Facebook

Afbeelding

Afhankelijk van eerdere keuzes en Facebook privay instellingen kan het verschillen waar je Freeplay terug vind tik hierop

Afbeelding

Scroll helemaal naar beneden en kies daar app verwijderen.

Afbeelding

Daarna volgt er nog een bevestigings scherm

Afbeelding

Open de freeplay app ga via de drie stippen naar het menu
Als je nu het Facebook icoon ziet kies Aanmelden
Afbeelding

Daarna volgt een bevestigings stap en zou je behalve via het slotje ook via de partyboot het Facebook icoon moeten zien
Afbeelding
Hoi Nicole kon je daar voor heen wel bij? Soms vind er onderhoud aan de servers plaats waardoor bezoekjes via de partyboot tijdelijk niet mogelijk zijn.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10